لیفت ران برای رفع شلی کشاله ران و افتادگی داخلی آن

اگر بعد از کاهش وزن در قسمت داخلی ران با پوست اضافی دست و پنجه نرم می کنید ، لازم است بدانید که پوست افتاده نمی تواند ضربه ای به اعتماد به نفس شما بزند. بعد از کاهش وزن افتادگی شلی پوست امری طبیعی است. در حالی که احساس آزادی تازه ای دارید و از لحاظ جسمی و روحی احساس “سبکی” می کنید ، اما پوست اضافی می تواند گاهی اوقات افراد را نگران کند.

برای کسانی که قصد دارند عمل لیفت ران را انجام دهند ، این مقاله همه چیزهایی را که باید بدانید را برای گرفتن بهترین نتیجه از جراحی ران ارائه می دهد. این یک راهنما برای شماست که به طور صحیح برای لیفت ران برنامه ریزی کنید. برنامه ریزی صحیح برای به دست آوردن نتیجه خوب بسیار مهم است.

حتما بخوانید :   لاغری پا – لاغر کردن ران و ساق پا با بهترین ورزش برای لاغری پایین تنه

شلی کشاله ران چه مشکلی ایجاد می کند ؟

آویزان شدن پوست پس از کاهش وزن فقط یک مشکل زیبایی نیست. بلکه می تواند دلیل ناراحتی بیمار پس از کاهش وزن به دلیل مالش رانهای داخلی به هم باشد. علاوه براین عرق سوز شدن قسمت داخلی ران ها بسیار آزار دهنده است. هرچه پوست شل تر باشد ، سختی و ناراحتی شما بیشتر است.

تعریق ، جوش و عفونت پوستی یکی دیگر از نگرانی هاست. گرما و رطوبت در چین های پوست باقی می ماند که می تواند باعث ایجاد احساس گرما و منجر به تعریق شود ، که ممکن است آزاردهنده باشد.

این چین های پوستی محل مناسبی برای رشد باکتری ها است. باکتری ها مکان های گرم ، تاریک و مرطوب را دوست دارند. چین های اضافی پوست روی ران داخلی نیز از این قاعده مستثنی نیست. این می تواند باعث عفونت و جوش پوستی شود. جوش ها نه تنها ناخوشایند هستند ، بلکه باعث ایجاد احساس ناراحتی می شود.

همانطور که می بینید ، دلایل قانع کننده زیادی برای از بین بردن پوست داخلی ران وجود دارد.

لیفت داخلی ران

 

تایوپلاستی یا لیفت ران

لیفت داخلی ران ، که به آن تایوپلاستی نیز گفته می شود ، یک جراحی زیبایی است که افتادگی پوست بالای پاها را برطرف می کند. این افتادگی بیشتر در بیماران پس از جراحی کاهش وزن دیده می شود. با کاهش وزن پوست به حالت قبل از خود باز نمی گردد و باعث می شود پوستی شل و آویزان روی شکم ، ران ها ، بازوها و غیره ایجاد شود.

لیفت داخلی ران بعد از لیپکتومی کمر دومین جراحی زیبایی برای بیماران بعد از کاهش وزن است.

در جلسه لیفت داخلی ران چه اتفاقی می افتد؟

بعد از کاهش وزن یا بارداری در جلسه با پزشک جراح ممکن است برای از بین بردن پوست های اضافه لیپکتومی کمر ، ابدومینوپلاستی شکم و لیفت ران را پیشنهاد دهد.

بعد از جراحی کاهش وزن ، احتمال شلی و افتادگی قسمت هایی از بدن بسیار زیاد است. بیماران در ابتدا برای ابدومینوپلاستی به مشاوره مراجعه می کنند. در حالی که فرصتی خواهید داشت که می توانید در مورد سایر نواحی بدن صحبت کنید.

بعد از ابدو، ران دومین ناحیه ای است که بیماران تمایل به برداشتن پوست اضافه آن دارند. برای از بین بردن پوست آویزان و شل بدن ممکن است به بیش از یک عمل جراحی نیاز داشته باشید ، دکتر جراح اطلاعاتی را در مورد هر عمل جراحی به شما ارائه می دهد. در جلسه مشاوره ، شما همچنین در مورد هزینه کامل روش (ها) اطلاعات خواهید گرفت. به تمام سوالات شما درمورد از بین بردن پوست پاسخ داده خواهد شد. به این ترتیب ، می توانید با اطمینان تصمیم بگیرید که جراحی لیفت را انجام دهید.

عمل زیبایی تایوپلاستی

 

برنامه ریزی برای جراحی لیفت ران داخلی

وقتی فکر می کنید تا چند سال دیگر ، چه چیزی می بینید؟ اگر به دنبال جراحی کانتورینگ بدن هستید ، احتمالاً بدن زیبایی را بدون این همه پوست شل تصور می کنید.

اگر می خواهید برای نواحی مختلف بدن عمل لیفت را انجام دهید ، توجه به این نکته مهم است که اینها جراحی های بزرگی هستند. عمل ابدومینوپلاستی تنها به ۶ ساعت وقت نیاز دارد. جراحی ها باید از یکدیگر فاصله داشته باشند تا ناحیه جراحی شده قبل از عمل ناحیه بعدی ، کاملا بهبود یافته باشند. شما ممکن است جراحی شکم ابدومینوپلاستی یا لیپکتومی ، لیفت ران ، لیفت بازو یا سینه را در نظر داشته باشید.

البته ممکن است که شما همه این عمل های جراحی را انجام ندهید ، اما این برنامه در طول مشاوره برنامه ریزی شده است. این همه عمل جراحی زمان زیادی نیاز دارد. اما برای بسیاری از بیماران پس از کاهش وزن ، نتایج ارزشمندی به دنبال خواهد داشت.

معمولا بهتر است پوست شل شکم را قبل از لیفت داخلی ران برداشته شود.

بیماران پس از کاهش وزن زمانی بهترین نتیجه را می بینند که ابتدا جراحی لیپکتومی کمر به عنوان عمل اول انجام دهند و سپس به عنوان عمل دوم ، لیفت داخلی ران را انجام دهند.

تنها انجام عمل لیفت ران یک اشتباه بزرگ است. با استفاده از لیپکتومی کمر ابتدا به سفت شدن ران کمک می شود زیرا در طول عمل همه قسمت ها لیفت شده و پوست های اضافی برداشته می شود. صرف نظر کردن از لیپکتومی کمر و انجام عمل لیفت ران به این معنی است که بیمار همچنان پوست شل در شکم و قسمت خارجی ران دارد و نتیجه خوبی نخواهد داشت.

لیفت داخلی ران

 

آیا واقعا قبل از تایوپلاستی باید لیفت شکم انجام دهم؟

برای بیمارانی که به لطف جراحی کاهش وزن یا رژیم غذایی شدید مقدار قابل توجهی از وزن خود را از دست داده اند ، معمولا پاسخ مثبت است. لیپکتومی کمر اولین مرحله برای سفت شدن شکم و ران است و برای داشتن بهترین نتیجه اول باید لیفت شکم انجام شود.

لیپکتومی کمر شامل برش و لیفت ۳۶۰ درجه در اطراف ناحیه شکم است. تصور کنید که می خواهید شلوارتان را بالا بکشید. هنگامی که دکتر جراح پوست تحتانی بدن را در طی جراحی به سمت بالا لیفت می کند ، به سفت شدن شکم ، ران خارجی و ران داخلی کمک می کند. این هدف از لیپکتومی کمر است.

برخی از بیماران با انجام لیپکتومی کمر ممکن است نیازی به جراحی لیفت داخلی نداشته باشند. اگر سه ماه پس از لیپکتومی کمر، هنوز پوستی شل روی پاها وجود داشته باشد ، می توانید با لیفت داخلی ران از شر آن خلاص شوید.

معمولا دکتر حداقل سه ماه پس از لیپکتومی کمرمنتظر می ماند. که علاوه برفرصتی برای بهبودی امکان بررسی پوست اضافی ران داخلی را به پزشک می دهد.

لیپکتومی کمر یک عمل بزرگ است. این جراحی شش ساعت طول می کشد. زمان بهبودی کمی دارد. یکی از بزرگترین عمل ها از بین تمام اقدامات پس از کاهش وزن , لیپکتومی کمر است. بنابراین اختصاص زمان لازم برای بهبودی  قبل از انجام لیفت داخلی ران اهمیت زیادی دارد.

عمل جراحی برای شلی کشاله ران

 

من فقط لیفت داخلی ران را می خواهم. چه می توانم بکنم؟

برای کاهش وزن ، اکثر بیماران می خواهند ابتدا پوست شکم را بردارند و سپس پوست اضافی ران را از بین ببرند. با این حال ، همه بیمارانی که برای عمل تایوپلاستی به پزشک مراجعه می کنند ، نیازی لیفت شکم ندارند.

توزیع چربی در افراد مختلف متفاوت است. با کاهش وزن ، بیماران سنگین وزن ممکن است تنها در ناحیه داخلی ران پوست شل داشته باشند. گرچه این اتفاق نادر است ، اما ممکن است اتفاق بیفتد. در این حالت ، ممکن است پزشک تنها عمل لیفت ران را انجام دهد و از عمل لیپکتومی کمر صرف نظر کند.

با این حال ، ۹۹٪ از اوقات بیمارانی که ۳۰-۴۰ کیلو یا بیشتر وزن کم می کنند ، پوست شکم و ران شلی دارند. در این حالت ، لیپکتومی کمر و به دنبال آن لیفت داخلی ران بهترین نتیجه را به آنها می دهد.

من فقط نیاز به برداشتن چربی داخلی ران دارم. آیا لیفت داخلی ران برای من مناسب است؟

برای لاغری ران ها لیفت داخلی ران تنها راه چاره نیست. به عنوان مثال ، مادران جوانی که پس از بارداری لاغر شده اند ممکن است چربی اضافی در ناحیه ران داشته باشند که حتی با رژیم و ورزش نیز تغییری نمی کند.

این نوع کاهش وزن با فردی که عمل بای پس معده یا جراحی اسلیو معده داشته است , متفاوت است. او ممکن است در ناحیه داخلی ران تنها یک برآمدگی داشته باشد که پس از کاهش وزن بارداری باقی مانده است. برای آنها ، لیپوساکشن ممکن است گزینه مناسبی باشد.

عمل لاغری ران پا

 

تکنیک های عمل زیبایی تایوپلاستی

چند روش برای از بین بردن شلی پوست داخلی ران وجود دارد.

اصول تایوپلاستی ران : در حین جراحی چه اتفاقی می افتد؟

عمل داخلی لیفت ران سه ساعت طول می کشد. هدف این است که پوست شل شده و چربی داخلی ران کاهش یابد.

ابتدا جراح با انجام لیپوساکشن گسترده در ناحیه ران چربی های اضافه آن را خارج می کنند. سپس ، پوست شل و آویزان برداشته شده و برش با دقت بخیه زده می شود. برای بیماران با کاهش وزن دو کیلو یا بیشتر پوست آویزان برداشته می شود.

حتما بخوانید : آیا افتادگی پوست دارید ؟ این ۶ راهکار برای رفع شلی پوست معجزه می کند!

دو روش رایج برای لیفت ران عبارتند از:

  • لیفت عمودی ران
  • لیفت ران T-junction

لیفت عمودی ران

این جراحی طبق نظر جراحان بهترین نتیجه را به بیماران می دهد. پس از بهبودی از طریق لیپکتومی کمر، لیفت داخلی ران با برش عمودی و لیپوساکشن ران انجام می شود.

یک برش عمودی روی قسمت داخلی ران ایجاد شده و با لیپوساکشن چربی اضافه برداشته می شود و دارای حداقل عوارض جانبی زمان بهبودی است. مراقبت های بعد از عمل ساده است و برش معمولا به راحتی بهبود می یابد.

نکته منفی  برش عمودی این است که اثر لیفتینگ پوست ندارد. به همین دلیل ابتدا باید لیپکتومی کمربند انجام شود. انجام این عمل زیبایی به سفت شدن و لیفت پوست ران کمک می کند.

تکنیک های لیفت ران

 

تایوپلاستی به روش T-junction

اتصال T یکی دیگر از روش های متداول لیفت ران است. این روش شامل یک برش در ناحیه کشاله ران است. سپس برش به سمت پایین ران ، به سمت زانو ادامه می یابد. این عمل جراحی ساده به نظر میرسد ، اما ممکن است مشکلاتی در این روش وجود داشته باشد ، به ویژه برای بیماران زن.

انجام این برش کشاله ران می تواند باعث جدایی لابیا از هم شود به شکلی که از نظر زیبایی ناخوشایند است. در صورت بروز این مشکل ، برطرف کردن آن معمولا غیرممکن است. جلوگیری از برش T بهترین راه برای جلوگیری از آن است.

دوم ، برش T شکل به این معنی است که ناحیه ای در دو طرف آن T وجود دارد که از نظر خونرسانی کاهش می یابد. تحقیقات نشان می دهد که حفظ خون رسانی مناسب به محل جراحی ، عوارض را کاهش می دهد و بهبودی آن را تسریع می بخشد.

در T-junction ، احتمال باز شدن زخم ، بهبودی ضعیف تر و زمان بهبودی بیشتر است. به همین دلایل ، پزشکان جراح برش عمودی را به اتصال T ترجیح می دهند.

بهبودی سریع با گن بعد از جراحی فاجات

تب گیر، نمایندگی فروش گن فاجات Fajate کلمبیا مرکز خرید انواع گن لاغری زیبایی و لاغری با گارانتی اصالت کالا

طبق نظر پزشکان جراح زیبایی بیماران پس از لاغری با انجام لیپکتومی کمر و سپس لیفت داخلی ران با برش عمودی و لیپوساکشن ، بهترین نتیجه را می بینند.

این روش برای همه مناسب نیست. هر بیمار منحصر به فرد است. این جراحی دقیقا با اهداف زیبایی شما مطابقت ندارد. همه چیز با مشاوره و ایجاد یک برنامه جراحی جداگانه برای بهبود بدن شما بعد از کاهش وزن با حداقل جراحی ممکن آغاز می شود.