نکته منفی لیفت این است که باعث صافی باسن می شود. در این حالت می توان با تزریق چربی یا سایر روش های افزایش حجم از جمله استفاده از پوست اضافی خود بیمار برای افزایش سایز باسن بهره برد.

حتما بخوانید : عمل زیبایی بدن 

لیفت باسن یا گلاتئوپلاستی برای چه کسانی مناسب است ؟

جراحی لیفت باسن معمولا در افرادی انجام می شود که مقادیر زیادی پوست آویزان و شل در باسن هستند. همچنین می تواند در بهبود ظاهر سلولیت موثر باشد. هدف آن بازگشت بدن به حالت طبیعی تر پس از از دست دادن قابلیت ارتجاعی پوست به دلیل کاهش وزن شدید یا تغییرات مربوط به سن است.

اگرچه همراه با برداشتن پوست اضافه ممکن است مقادیر کمی چربی از بین برود ،اما لیفت باسن نمی تواند در حذف حجم زیادی از چربی انباشته شده موثر باشد. قبل از عمل لیفت باید بیمار وزن ایده آلی یا نزدیک به آن و وزن ثابتی داشته باشد.

بالا کشیدن باسن و لیفت آن

 

کاندیدای مناسب برای عمل بالا کشیدن باسن

بهترین کاندیدای لیفت باسن، افراد غیر سیگاری هستند که از نظر سلامتی کاملاً شرایط خوبی دارند و از طریق تعهد به داشتن رژیم غذایی و سبک زندگی سالم ، وزن پایدار خود را حفظ می کنند . همچنین داشتن چشم انداز مثبت بیمار و انتظارات واقعی او در مورد نتایج اهمیت زیادی دارد.

ملاحظات قبل از عمل

معمولاً جراح قبل از عمل برای اطمینان از وضعیت سلامتی بیمار برای آن آزمایشاتی تجویز می کند. همچنین ممکن است یک یا دو هفته قبل از جراحی نیاز باشد مصرف برخی از داروها را متوقف کنید ، یا شروع به مصرف داروهای دیگری کنید ، از جمله از مصرف آسپرین و بسیاری از داروهای ضد التهاب و مکمل های گیاهی خودداری کنید

اگر سیگار می کشید ، ممکن است جراح از شما بخواهد قبل از عمل جراحی آن را ترک کنید.

دوره نقاهت بعد از جراحی لیفت باسن

از جراح خود در مورد نشستن و خوابیدن بعد از عمل سوال کنید ، به عنوان مثال می توانید از بالش استفاده کنید ، تا بتوانید فشار وارد شده روی زخم ها را به حداقل برسانید ، درد آن کاهش یابد و جای زخم سریعتر بهبود یابد. بیشتر بیماران می توانند پس از دو هفته سرکار بروند ، به شرطی که نیازی به نشستن طولانی نباشد و باید حداقل چهار تا شش هفته از فعالیت شدید یا طولانی خودداری شود. در این مدت نباید جای برشهای ایجاد شده تحت فشار ، سایش یا حرکت زیاد قرار گیرند.

کاندیدای مناسب برای لیفت باسن

 

مانند همه جراحی ها ، مهم است که درک کنیم این دستورالعمل ها می توانند بر اساس سلامت شخصی بیمار ، تکنیک های استفاده شده و سایر عوامل پیرامون جراحی متفاوت باشند. در صورت بروز درد شدید باید به پزشک گزارش شود.

خطرات و عوارض عمل بالا کشیدن باسن

خطرات و عوارض احتمالی شامل موارد زیر است:

  • ایجاد اسکار بدشکل
  • خونریزی بیش از حد یا هماتوم
  • نکروز پوست یا چربی (مرگ بافتی)
  • بهبود نامناسب زخم یا جدا شدن آن
  • لخته شدن خون
  • خطرات بیهوشی
  • ترومبوز سیاهرگی عمقی
  • عوارض قلبی و ریوی
  • ایجاد تورم یا تجمع مایعات
  • درد مداوم
  • تغییر / از بین رفتن موقت یا دائمی احساس پوست
  • عدم تقارن یا نتایج زیبایی شناختی نامطلوب که به جراحی مجدد نیاز دارد
  • شلی یا افتادگی مکرر پوست

اگر درد قفسه سینه ، تنگی نفس ، ضربان قلب غیرمعمول یا خونریزی بیش از حد دارید ، بلافاصله با جراح خود تماس بگیرید.

عوارض بالا کشیدن باسن

 

کدام عمل زیبایی با لیفت باسن انجام می شود ؟

جراحی لیفت باسن اغلب همراه با سایر جراحی ها برای داشتن بهترین نتیجه انجام می شود. اغلب اوقات ، سایر روش های کانتورینگ بدن ممکن است گزینه مناسبی باشد ، مانند لیفت پستان ، لیفت ران ، لیفت بازو یا لیپوساکشن. اگر در چند قسمت از کمر پوست آویزان و شلی وجود دارد ، ممکن است بخواهید روشی را که تحت عنوان لیپکتومی کمر یا لیفتینگ بدن امتحان کنید . کاهش شدید وزن همچنین می تواند بر خاصیت ارتجاعی پوست صورت تأثیر بگذارد ، بنابراین ممکن است لیفت صورت ، لیفت گردن یا لیفت ابرو نیز مد نظر قرار دهید.

حتما بخوانید : لیفت سینه یا ماستوپکسی برای رفع افتادگی سینه 

نتایج عمل فرم دهی باسن و لیفت آن

نتایج عمل تا قبل از شروع فعالیت های روزانه و حدود دو تا سه هفته زمان می برد. در برخی موارد ، تورم برای هفته ها یا حتی ماه ها باقی خواهد ماند . فرم بدن شما باید به طور دائمی بهبود یابد ، به شرط آنکه وزن قابل توجهی از دست ندهید یا لاغر نشوید. با این حال ، بالا رفتن سن و جاذبه می تواند باعث کاهش خاصیت ارتجاعی پوست شود.

جراح شما تلاش خواهد کرد که جای زخم را تا حد ممکن نامشخص باشد تا بتوانید از پوشیدن لباس های مورد علاقه خود لذت ببرید. اگرچه دائمی هستند ، اما با گذشت زمان جای زخم بهبود می یابد و تا دو سال ادامه می یابد که کاملا محو شود.

نتایج لیفت باسن

 

روند انجام عمل جراحی بالا کشیدن باسن

۱- انجام بیهوشی

داروها معمولا برای راحتی شما در طول عمل جراحی تجویز می شوند. معمولا برای جراحی لیفت از بیهوشی عمومی استفاده می شود تا در تمام مراحل خواب باشد. با این حال ، لیفت باسن ممکن است با استفاده از ترکیبی از بی حسی موضعی و آرام بخش وریدی انجام شود. جراح شما بهترین انتخاب را به شما توصیه می کند.

۲- ایجاد برش

اگرچه برش لیفت باسن معمولا بیضی شکل است و از پوست قسمت بالای باسن برداشته می شود (در داخل خط بیکینی) ، اما الگوهای برش بسته به مقدار و محل پوست و چربی اضافی می تواند متفاوت باشد. شما و جراح خود از قبل تعیین خواهید کرد که کدام روش برش برای نیازهای شما بهتر خواهد بود.

۳- برداشتن پوست اضافه و لیفت آن

بعد از اینکه جراح برش هایی ایجاد کرد ، پوست اضافی با جراحی برداشته می شود. پوست باقیمانده سپس به موقعیت جدید خود کشیده می شود.

مراحل لیفت باسن

 

۴- بستن و بخیه برش های ایجاد شده

برش ها با بخیه بسته می شوند و معمولا از نوار جراحی و چسب برای حفاظت از آن استفاده می شود . پانسمان یا بانداژ روی برش ها زده می شود و ممکن است لوله های کوچکی وجود داشته باشد که به طور موقت در زیر پوست قرار گیرد تا به تخلیه خون یا مایعات اضافی کمک کند.

۵- مراقبت های بعد از عمل گلوتئوپلاستی

بعد از جراحی ، شما را به یک اتاق برای بهبودی منتقل می کنند و تحت نظر پرستاران قرار می گیرید. اگرچه ممکن است در برخی موارد لیفت باسن به صورت سرپایی انجام شود ، اما جراح ممکن است تشخیص دهد که شما به یک شب بستری شدن در بیمارستان نیاز دارید. حداقل ، شما باید در ۲۴ ساعت اول یک همراه داشته باشید.

برای بهبودی سریع بعد از عمل لیفت و داشتن بهترین نتیجه استفاده از گن مخصوص اهمیت زیادی دارد و می تواند از کاهش تورم و قرار گرفتن پوست در جای خود کمک زیادی می کند.

بهبودی سریع با گن بعد از جراحی فاجات

تب گیر، نمایندگی فروش گن فاجات Fajate کلمبیا مرکز خرید انواع گن لاغری زیبایی و لاغری با گارانتی اصالت کالا

هزینه عمل بالا کشیدن باسن و لیفت آن چقدر است ؟

هزینه ها بسته به پیچیدگی روش ، مهارت ها ، شرایط و اعتبار جراح شما متفاوت است. منطقه جغرافیایی که تحت عمل جراحی قرار دارید نیز باعث ایجاد هزینه می شود. به عنوان مثال ، در ایالات متحده ، هزینه ها در شمال شرقی و غرب بیشتر است. کل هزینه ها شامل هزینه جراح ، هزینه بیهوشی ، هزینه تسهیلات ، هزینه آزمایشگاه و داروها می شود.

  • بسته به فرم اندام اولیه و میزان کاری که انجام می شود هزینه ها متفاوت هستند. به عنوان مثال افرادی که چاق تر هستند برای رسیدن به اندام موردنظر و بالا کشیدن باسن باید کار بیشتری انجام شود بنابراین هزینه آن بیشتر است.
  • مدت زمان عمل جراحی و کارهای انجام شده مانند لیپوساکشن می تواند روی هزینه نهایی تاثیر گذار باشد.

تفاوت لیفت باسن با لیفت باسن برزیلی در چیست ؟

در عمل لیفت باسن امکان افزایش حجم باسن وجود ندارد حتی در مواردی ممکن اسن باسن صاف و مسطح شود. اما در لیفت باسن برزیلی هدف افزایش حجم باسن است که از تزریق چربی استفاده می شود.

در روش لیفت برزیلی برای افزایش شکل و اندازه باسن از ایمپلنت یا پروتز استفاده نمی شود. چربی لازم با استفاده از لیپوساکشن از شکم , ران ها و باسن تهیه می شود.

فرآیند لیفت برزیلی نسبت به لیفت باسن کم تهاجمی تر است و حجم باسن با تزریق چربی افزایش می یابد اما لیفت باسن با ایجاد برش و جابجایی پوست همراه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *