برای بزرگ کردن سینه با تزریق چربی , اول این راهنما را بخوان

تزریق چربی در سینه یک روش ۱۰۰٪ طبیعی برای افزایش سایز سینه است در حالی که قسمت دیگری از بدن مانند شکم کوچک می شود. با این حال ، محدودیت هایی برای انتقال چربی سینه ، که به آن تزریق چربی سینه نیز می گویند ، می تواند برای شما وجود داشته باشد.

با خواندن این مطلب متوجه خواهید شد چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انتقال چربی به سینه هستند ، با تزریق چربی تا چه حدی سایز سینه شما بیشتر می شود و تفاوت بین انتقال چربی پستان در برابر پروتز سینه مشخص می شود. پس از اتمام مطالعه ، می توانید با اطمینان تصمیم بگیرید که بهترین روش برای افزایش سایز نیم تنه و سینه شما کدام است.

سوالات متداول برای تزریق چربی سینه

در این مقاله ، او به تمام سوالات شما در مورد انتقال چربی به سینه پاسخ داده می شود. این روش هیجان انگیز یک روش عالی و طبیعی برای افزایش سایز سینه است. در حالی که چربی های اضافی بدن را در یک جراحی از دست خواهید داد.

تزریق چربی به سینه

 

پیوند چربی چیست؟

پیوند چربی یک جراحی زیبایی است که با استفاده از لیپوساکشن چربی از یک قسمت بدن برداشته و سپس  به ناحیه ای دیگر برای افزایش سایز منتقل می کند. محبوب ترین روش تزریق چربی استفاده از چربی های شکم برای بزرگتر شدن سینه به صورت طبیعی است. چربی شکم تمیز ، تصفیه شده و سپس به سینه ها تزریق می شود. چربی را می توان از سایر اعضای بدن نیز برداشت.

حتما بخوانید : لیفت سینه یا ماستوپکسی برای رفع افتادگی سینه

آیا می توان از چربی های شخص دیگری برای تزریق چربی سینه استفاده کرد؟

نه – و یک دلیل خوب وجود دارد که چرا. بسیاری از بیماران می خواهند بدانند که آیا می توانند از چربی های شخص دیگری برای جراحی استفاده کنند. به هر حال ، همه ما شخصی را با چربی اضافی می شناسیم که خوشحال می شود آن را از دست بدهد! استفاده از چربی دوست یا اعضای خانواده وسوسه انگیز است. چرا باید این همه چربی هدر برود؟ آنها حتی آن را نمی خواهند.

چرا ما نمی توانیم از چربی بدن دیگران استفاده کنیم؟ دلیل آن ساده است. ایمن نیست انتقال چربی از یک شخص به شخص دیگر ممکن نیست زیرا احتمال زیادی وجود دارد که بدن آن را رد کند و می تواند باعث ایجاد مشکلاتی برای سلامتی شود. سیستم ایمنی بدن برای شناسایی و مقابله با اجسام خارجی که به بدن وارد می شوند ، طراحی شده است. که شامل سلولهای چربی بیگانه برای میزبان است.

اگرچه ممکن است در آینده انتقال چربی از یک شخص به شخص دیگر انجام شود ، اما از امروز هیچ راهی مطمئنی برای آن وجود ندارد. برای اینکه مطمئن شوید یک روش پزشکی بی خطر است ، باید تحقیقات پزشکی و مطالعات گسترده ای برای ارزیابی ایمنی آن انجام شود.

آیا امکان انتقال چربی به باسن وجود دارد ؟

بله برای افزایش سایز باسن امکان انتقال چربی وجود دارد ولی ایمنی بیمار نیز باید در نظر گرفته شود. لیفت باسن برزیلی در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد. بسیاری از جراحان پلاستیک واجد شرایط انتقال چربی به باسن را ارائه می دهند. با این حال ، این جراحی زیبایی خطرناک تر از جراحی های دیگر از جمله تزریق چربی به سینه است.

انتقال چربی به باسن

 

میزان مرگ و میر ناشی از لیفت باسن از هر ۳۰۰۰ بیمار ۱ نفر است. این تعداد برای سایر اشکال جراحی زیبایی اعلام نشده است. عامل دیگر مانند آمبولی چربی می تواند خطر مرگ ناشی از این جراحی زیبایی را افزایش دهد. که فقط در عرض چند ساعت باعث مرگ می شود و جراح برای نجات بیمار نمی تواند کار زیادی انجام دهد.

از طرف دیگر ، انتقال چربی سینه بسیار بی خطر است.

آیا امکان ذخیره چربی و استفاده از آن در آینده وجود دارد ؟

آیا حذف چربی های ناخواسته بدن و استفاده از آن در آینده عالی نخواهد بود؟ از نظر تئوری عالی به نظر می رسد اما در حال حاضر امکان پذیر نیست. چربی یک بافت زنده است. در خارج از بدن زنده نخواهد ماند. چربی که با لیپوساکشن برداشته می شود باید ظرف دو ساعت پس از برداشت ، در قسمت بدن دیگری از بدن برای افزایش سایز استفاده شود. شما نمی توانید چربی بدست آمده از لیپوساکشن را ذخیره کنید تا بعدا برای افزایش سایز نواحی بدن از آن استفاده کنید.

آیا تزریق چربی خطرناک است ؟

با اینکه انواع جراحی زیبایی ممکن است خطراتی به همراه داشته باشد ، اما انتقال چربی به سینه به عنوان یک روش ایمن در نظر گرفته شده است. خطر مرگ ناشی از تزریق چربی بسار ناچیز است. علاوه بر این ، با غربالگری سرطان سینه تداخلی ایجاد نمی کند.

برای بیماران که عمل ماستکتومی انجام داده اند استفاده از این روش بسیار موفقیت آمیز است. برای بیماران پس از جراحی سرطان سینه ، معمولا از تزریق چربی برای بهبود نمای آن ناحیه استفاده می شود. بیماران ماستکتومی ممکن است از کاشت پستان نیز استفاده کنند. با این حال ، پس از ترس از سرطان ، جای تعجب نیست که بسیاری از افراد روش صد درصد طبیعی تزریق چربی سینه را به روش های دیگر ترجیح دهند.

بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

 

انتقال چربی به سینه چه محدودیت هایی دارد ؟

تزریق چربی سینه یک جایگزین صد در صد طبیعی برای جراحی ایمپلنت پستان است. با این حال یک نقطه ضعف دارد. پروتز سینه می تواند سایز سینه ها را به طور قابل توجهی افزایش دهد. شکل و اندازه آن را بهبود بخشد. با ایمپلنت سینه ، شما دقیقا می دانید که چه چیزی دریافت می کنید. در همین حال ، تزریق چربی در پستان فقط می تواند ظاهر پستان را بهبود بخشد.

هرچه سینه بزرگتر و پوست آن شل باشد ، انتقال چربی سینه بهتر عمل می کند. افرادی که سایز سینه آنها کوچک A باشد نمی توانند انتظار افزایش سایز زیادی داشته باشند. زنانی که سایز سینه بزرگ D داشته باشند و پوست آن شل باشد می توانند انتظار افزایش سایز زیادی (۱.۵ سایز بیشتر) داشته باشند.

برای خانم هایی با قفسه سینه تخت پروتز سینه گزینه مناسبی است.

مرکز خرید سوتین طبی بعد از جراحی  برای بهبودی سریعتر بعد از عمل زیبایی سینه

تب گیر، نمایندگی فروش گن فاجات Fajate کلمبیا مرکز خرید انواع گن بعد از جراحی زیبایی و لاغری با گارانتی اصالت کالا

با ترریق چربی تا چه حد می توان انتظار افزایش سایز داشته باشیم ؟

افزایش سایز سینه با تزریق چربی بر اساس حجم پستانی است که یک بیمار دارد. دکتر برنارد تخمین می زند که تزریق چربی پستان می تواند به طور طبیعی حدود ۳۰-۴۰٪ اندازه نیم تنه را افزایش دهد.

یک قفسه سینه صاف و پوست محکم آن فضای کافی برای زنده ماندن چربی در داخل پستان فراهم نمی کند و چربی تزریق شده منقبض خواهد شد. بافت چربی به فضای اطراف خود احتیاج دارد تا بتواند برای زنده ماندن از خونرسانی تغذیه کند. بدون مواد مغذی ، سلولهای چربی از بین می روند. بنابراین پوست سفت و سینه های کوچک ، به ویژه در زنان جوان که هنوز بچه دار نشده اند ، نتیجه خوبی نخواهد داشت. مقدار زیادی از چربی منتقل شده توسط بدن از بین می رود و دفع می شود و سینه ها خیلی بزرگتر به نظر نمی رسند.

از طرف دیگر ، زنان با پوست شل و چربی بیشتری در سینه ، فضای بیشتری برای زنده ماندن چربی در سینه دارند. انتقال چربی برای خانم هایی با سایز متوسط تا بزرگ سینه و پوست شل بهترین گزینه است.

افزایش سایز سینه با تزریق چربی

 

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انتقال چربی سینه هستند ؟

بهترین کاندید تزریق چربی در سینه ، زنانی هستند که در گذشته باردار یا کاهش وزن داشته اند. به دلیل اینکه سینه های آنها فضای کافی برای زنده ماندن چربی خواهد داشت. بیماران با سینه های شل معمولا برای شروع از بافت سینه متناسبی برخوردار هستند.بعد از بارداری یا شیردهی فضای کافی برای اضافه کردن چربی وجود دارد. زنان با سایز سوتین C یا D بهترین کاندید برای تزریق چربی هستند.

آیا ابدومینوپلاستی با تزریق چربی ایده خوبی است ؟

این یک گزینه بسیار محبوب است. چربی حفره شکم برای تزریق چربی سینه در افرادی با پوست و بافت شل ایده آل است. پس از بارداری یا کاهش وزن ، بیماران معمولا دارای پوستی شل در شکم هستند. جراحی تامی تاک با از بین بردن پوست های شل شکمی صاف ایجاد می کند.

چربی های شکم با لیپوساکشن و تامی تاک از بین می رود. چربی حاصل از آن را می توان برای تزریق چربی در سینه استفاده کرد. از آنجا که بیماران ابدومینوپلاستی معمولا دارای پوستی شل در ناحیه سینه هستند و آنها گزینه مناسبی برای انتقال چربی سینه هستند. برای زنانی که به دنبال جایگزینی طبیعی برای ابدومینوپلاستی با پروتز سینه هستند ، تزریق چربی یک گزینه عالی است.

تزریق چربی به سینه

 

تفاوت تزریق چربی و پروتز سینه چیست ؟

پروتز سینه دارای یک نتیجه قابل پیش بینی است. به همین دلیل محبوب ترین عمل جراحی پروتز سینه است. اما برخی از بیماران به دلایل ایمنی نگران ایمپلنت سینه هستند. کاشت پستان بسیار ایمن است ، اما همیشه یک خطر کوچک وجود دارد زیرا پروتز یک جسم خارجی در بدن است و ممکن است سیستم ایمنی واکنش متفاوتی به آن نشان دهد.

حتما بخوانید : انواع مدل پروتز سینه 

در موارد نادر ، پروتز سینه باعث ایجاد بیماری می شود. خوشبختانه ، این مورد بسیار غیر معمول است. با این وجود ، برخی از بیماران از قرار دادن جسم خارجی در بدن خودداری می کنند. تزریق چربی پستان یک روش ۱۰۰٪ طبیعی برای بزرگتر شدن سینه ها است.

یکی دیگر از موارد ایمن بودن ایمپلنت های سینه ، دائمی نبودن آنها است. پروتز سینه قبل از اینکه نیاز به تعویض داشته باشند به طور متوسط حدود ۱۰ سال دوام می آورند. انتقال چربی سینه دائمی و یک بافت زنده است ، بنابراین سلولهای چربی باقیمانده چند ماه پس از عمل جراحی انتقال چربی برای همیشه زنده می مانند.

پروتز سینه

 

اما اگر بیمار قصد کاهش وزن و لاغری در آینده داشته باشد ، پروتز سینه انتخاب بهتری است. هرچقدر هم که وزن کم کنید ، در همان اندازه خواهند ماند.

آیا انتقال چربی سینه ایمن تر از پروتز سینه است؟

از نظر فنی ، بله اگرچه هر دو بسیار ایمن هستند اما پروتز سینه می تواند تغییر مکان دهد یا جابجا شود ، همچنین ممکن است انقباض کپسول نیز رخ دهد ، و احتمال ابتلا به بیماری های مرتبط با پروتز سینه وجود دارد. با تزریق چربی سینه ، افراد درمورد هیچ کدام از این بیماری ها نگرانی ندارند.