اندام ساعت شنی ، شکل اندامی است که احتمالا بیشتر در تبلیغات بیلبورد ، مجلات ، پست های اینستاگرام و افراد مشهور روی فرش قرمز دیده اید. هنگامی که به فرم بدن ساعت شنی معروف فکر می کنید ، که معمولا شامل شانه های تراش خورده ، منحنی های خوش فرم و یک کمر باریک است.ممکن است نمونه های مشهور زیبایی مانند مرلین مونرو ، کیم کارداشیان و جنیفر لوپز به ذهن شما خطور کند. اما حقیقت این است که داشتن اندام ساعت شنی لزوما به این معنا نیست که شما سالم تر یا جذاب تر هستید. این مهم است که به خاطر داشته باشید که اندام بسیاری از افراد مشهور که در عکس ها می بینیم در واقع بدون عیب و نقص نیستند. در حالی که آنها از روش های زیبایی بهترین مربیان شخصی، لباس های گران قیمت و یک ویرایشگر عکس حرفه ای برای ایجاد هیکل ساعت شنی استفاده می کنند. اگر این امکانات را نداشته باشید، به احتمال زیاد رسیدن به این اندام بسیار سخت خواهد بود.

اندام ساعت شنی چیست ؟

چگونه اندام ساعت شنی داشته باشیم ؟

اگر می خواهید کمر باریکی داشته باشید یا شانه ها ، باسن یا قفسه سینه شما تراشیده و زیبا باشد، روشهای سالمی برای این کار وجود دارد ، اما داشتن انتظارات واقع بینانه بسیار مهم است. سعی کنید به جای تلاش برای رسیدن به شکل اندام ایده آل ، انگیزه خود را در قوی تر شدن ، تناسب اندام یا سالم تر بودن افزایش دهید. دستیابی به ” اندام ساعت شنی ” تقریبا غیرممکن است. اما نا امید نباشید با پوشیدن گن ساعت شنی اصل کلمبیا فاجات در چند ثانیه می توانید به شکل اندام مورد نظر خود برسید.

عادات غذایی ، انتخاب شیوه زندگی و تغییراتی در روند تناسب اندام شما می تواند بر ظاهر بدن شما تأثیر بگذارند. این مقاله در مورد ترفندهای موثر در داشتن اندام ساعت شنی و اینکه چگونه می توان بدون از بین بردن منحنی های بدن خود، کمر باریکی داشته باشید.

گن لاغری فاجات کلمبیا یک پیشنهاد عالی برای خانم هایی است که می خواهند خیلی سریع از شر چربی های اضافه دور کمر و پهلو خود خلاص شوند. بدون رژیم غذایی و ورزش کردن !  

گن ساعت شنی اصل کلمبیا

خرید گن لاغری اصل کلمبیا

تب گیر، نمایندگی  فروش گن فاجات Fajate کلمبیا مرکز خرید انواع گن بعد از جراحی زیبایی و گن لاغری اصل با گارانتی اصالت کالا

مشخصات اندام ساعت شنی

هیکل ساعت شنی معمولاً شامل یک کمر باریک است که توسط سینه های بزرگتر و باسن پهن تر ، لاغر تر به نظر می رسد. این بدان معناست که تنها کار کردن روی این سه ناحیه برای داشتن شکل ساعت شنی وجود دارد:

تأکید بر آنچه که روی آن کار می کنید به شکل طبیعی شما بستگی دارد. اگر قبلاً لاغر شده اید ، ممکن است بخواهید با تقویت عضلات ناحیه شانه و قفسه سینه شروع کنید تا این قسمت پهن تر به نظر برسد. اگر در قسمت میانی بدن خود اضافه وزن دارید ، احتمالا کار کردن روی این قسمت را در الویت قرار خواهید داد.

مشخصات اندام ساعت شنی

ورزش برای اندام ساعت شنی

ورزش برای لاغری کمر 

از آنجا که کاهش چربی در یک ناحیه از بدن کار دشواری است ، اگر می خواهید بدن ساعت شنی داشته باشید باید روی کاهش وزن کلی تمرکز کنید. اما برخی تمرینات وجود دارد که ثابت شده است در هدف قرار دادن چربی در ناحیه میانی اندام شما موثرتر هستند.

یوگا

وقتی نوبت به کاهش سایز کمر می رسد ، یوگا تنها گزینه ای است که آن را شکست می دهد. یک مطالعه از ۶۰ زن نشان داد که ۱۲ هفته تمرین یوگا به طور متوسط ۱.۵ اینچ از سایز دور کمر را کاهش می دهد که بدون داشتن رژیم غذایی کم کالری انجام شد. حرکات یوگا مانند حرکت قایق , تعظیم و جنگجوی معکوس می توانند عضلات عمیق هسته بدن را فعال ، قوی و محکم کنند.

حرکت پلانک

بر اساس یک مطالعه معتبر در سال ۲۰۱۷ ، پلانک و سایر تمرینات استقامتی توانایی فعال کردن هسته داخلی بدن را دارند. این به نوبه خود ممکن است به اصلاح دور کمر و بهبود عملکرد ورزشی کمک کند. به عنوان یک امتیاز ، پلانک ممکن است به بهبود وضعیت بدن و همچنین استقامت آن برای انجام فعالیت هایی مانند دویدن یا دوچرخه سواری کمک کند.

تمرینات متناوب با شدت بالا (HIIT)

منابع معتبر نشان می دهد که تمرینات متناوب با شدت بالا (HIIT) می تواند ابزاری موثر برای از بین بردن چربی شکم و سوزاندن کالری زیاد باشد. این نوع تمرینات کاردیو شامل انجام تمرینات شدید و یک زمان کوتاه برای استراحت است . به عنوان مثال ، می توانید با دویدن سریع به مدت ۳۰ ثانیه ،۱۵ ثانیه پیاده روی داشته باشید. سپس می توانید این الگو را به مدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه تکرار کنید.

کاهش سایز کمر

حرکات ورزشی برای داشتن باسنی برجسته

اگر می خواهید برای لاغری قسمت میانی بدن وزن خود را کاهش دهید ، ممکن است در مورد کاهش سایز در ناحیه ران و باسن خود محتاط باشید.

هنگام شروع برای کاهش وزن می توانید تمرینات زیر را امتحان کنید تا به شما کمک کند تا ماهیچه های داخل و اطراف باسن خود را فرم داده و حالت دهید. سعی کنید این تمرینات تقویت کننده را حداقل سه تا چهار بار در هفته انجام دهید.

حرکت اسکوات

اسکوات یک تمرین عالی برای ساختن یک پایین تنه قوی است. اسکوات می تواند به عضلات لگن شما کمک کند و همچنین شکم و ران شما را فرم دهد. سعی کنید دو سِت ۱۰ تا ۱۲ اسکوات انجام دهید.

حرکت فایر هیدرانت یا شیر آتشنشانی

تمرینات فایر هیدرانت ، که به تمرینات سگ کثیف یا لیفت کنار لگن نیز معروف است ، ناحیه لگن و عضلات شکم شما را هدف قرار می دهد. این تمرین همچنین از عضلات اصلی بدن برای ثبات استفاده می کند.

سعی کنید حداقل دو سِت ۱۰ تایی را در هر طرف انجام دهید و هرچه انجام حرکت آسانتر شد تعداد بیشتری را اضافه کنید.

حرکت لانگز برای تقویت عضلات ران و باسن

حرکت لانگز می تواند به تقویت و ایجاد توده عضلانی در ران و باسن شما کمک کند. این حرکت در حالی که روی شکم و مرکز بدن کار می کند باعث لیفت و شکل دهی باسن می شود.

تمرین را با انجام ۱۰ تا ۱۲ حرکت در هر پا در یک زمان شروع کنید. در صورت افزایش آمادگی جسمانی ، می توانید حرکت لانگز بیشتری اضافه کنید.

حرکت لانگز برای تقویت عضلات ران و باسن

حتما بخوانید :  ۱۵ ورزش برای لاغری شکم و پهلو

چگونه شانه ها و سینه خود را خوش فرم کنیم ؟

شکل دادن به شانه ها و نیم تنه ممکن است چالش برانگیزترین قسمت برای داشتن اندام ساعت شنی باشد. اکثر مردم می خواهند قوی و متناسب به نظر برسند – نه حجیم و نه پهن.

اینجا یک خبر خوب وجود دارد: شما می توانید اندازه سینه خود را به طور طبیعی با ورزش افزایش دهید و تمرینات زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید تا شانه های خوش فرم و زیبایی داشته باشید.

پرس دیوار

پرس سینه روی دیوار ، که به آن پوش آپ نیز گفته می شود ، روی عضلات سینه , همچنین زیر بازوها و بالای شانه شما کار می کند. می توانید چند ست از این حرکت ها را بین آگهی های بازرگانی انجام دهید که می تواند در پمپاژ خون و تقویت عضلات قفسه سینه موثر باشد.

سعی کنید ۱۰ تا ۱۵ مورد از این حرکت ها را همزمان انجام دهید. چند دقیقه استراحت کنید ، سپس یک ست دیگر انجام دهید.

پوش آپ

پوش آپ های سنتی یک راه عالی برای تقویت ناحیه شانه بدون افزایش حجم آن است.

نشان داده شده است که تمرینات پوش آپ در فعال کردن ماهیچه های سینه شما بسیار مفید هستند و همچنین ممکن است شما را قوی تر کند.

یک چالش pushup را امتحان کنید: فقط با پنج حرکت شروع کنید و هر روز یک پوش آپ اضافه کنید – به عنوان مثال ، پنج بار در روز دوشنبه ، شش بار در سه شنبه ، هفت بار در چهارشنبه و غیره – تا نتایج سریع آن را ببینید.

 

حرکت لانگز برای تقویت عضلات ران و باسن

حرکت لانگز می تواند به تقویت و ایجاد توده عضلانی در ران و باسن شما کمک کند. این حرکت در حالی که روی شکم و مرکز بدن کار می کند باعث لیفت و شکل دهی باسن می شود.تمرین را با انجام ۱۰ تا ۱۲ حرکت در هر پا در یک زمان شروع کنید. در صورت افزایش آمادگی جسمانی ، می توانید حرکت لانگز بیشتری اضافه کنید.

حرکت لانگز برای تقویت عضلات ران و باسن

حتما بخوانید :  ۱۵ ورزش برای لاغری شکم و پهلو

چگونه شانه ها و سینه خود را خوش فرم کنیم ؟

شکل دادن به شانه ها و نیم تنه ممکن است چالش برانگیزترین قسمت برای داشتن اندام ساعت شنی باشد. اکثر مردم می خواهند قوی و متناسب به نظر برسند – نه حجیم و نه پهن.اینجا یک خبر خوب وجود دارد: شما می توانید اندازه سینه خود را به طور طبیعی با ورزش افزایش دهید و تمرینات زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید تا شانه های خوش فرم و زیبایی داشته باشید.

پرس دیوار

پرس سینه روی دیوار ، که به آن پوش آپ نیز گفته می شود ، روی عضلات سینه , همچنین زیر بازوها و بالای شانه شما کار می کند. می توانید چند ست از این حرکت ها را بین آگهی های بازرگانی انجام دهید که می تواند در پمپاژ خون و تقویت عضلات قفسه سینه موثر باشد.

سعی کنید ۱۰ تا ۱۵ مورد از این حرکت ها را همزمان انجام دهید. چند دقیقه استراحت کنید ، سپس یک ست دیگر انجام دهید.

چگونه شانه و سینه خود را خوش فرم کنیم

رژیم غذایی برای اندام ساعت شنی

رژیم غذایی به تنهایی کافی نیست تا به شما یک هیکل ساعت شنی بدهد. و برخلاف آنچه ممکن است بخوانید یا بشنوید ، هیچ رژیم جادویی وجود ندارد که فرم بدن شما را تغییر دهد.

کلید رژیم غذایی سالم این است که بر خوردن غذاهای کامل در اندازه مناسب از بسیاری از گروه های غذایی تمرکز کنید.

نکات زیر می تواند به شما در تامین ویتامین ها ، مواد معدنی و مواد مغذی مورد نیاز در هنگام کار روی کاهش سایز و اندام ساعت شنی کمک کند:

رژیم غذایی برای اندام ساعت شنی

اگر به دنبال راه حل موقت هستید ، گن لاغری ساعت شنی و انواع لباس های مشابه می تواند به شما در شکل دهی اندام ساعت شنی کمک کند. این محصولات که زیر لباس شما پوشیده می شوند ، می توانند به شما در شکل دهی اندام ساعت شنی کمک کند و هنگام پوشیدن هر لباسی اعتماد بنفس شما را افزایش دهد.

شما بهتر است روتین رژیم غذایی و تمرینات ورزشی را دنبال کنید تا منحنی های مورد نظر خود را در ناحیه کمر بدست آورید.

دستیابی به یک اندام کامل ساعت شنی ممکن است دشوار باشد و در حقیقت ، این اندامی است که به طور طبیعی تعداد کمی از افراد آن را دارند.

اگرچه روش های مختلفی برای کاهش سایز دور کمر و عضلات وجود دارد ، اما واقع بین بودن مهم است و به خاطر داشته باشید که اندازه ها شما را تعریف نمی کند.

سعی کنید به جای داشتن یک فرم بدنی دلخواه ، از طریق ورزش منظم ، رژیم غذایی سالم و محبت به بدن خود ، سلامت کلی بدن را بهبود دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *