لباس مخصوص کاهش وزن

معرفی لباس مخصوص کاهش وزن براساس متد لاغری روز دنیا

احتمالا فکر می کنید بهترین مکان برای سوزاندن چربی و کالری ، سالن بدن سازی است. اما این واقعا درست نیست. لباس مخصوص کاهش وزن می تواند به شما کمک کند تا در تمام طول روز لاغر شوید – مهم نیست کجا هستید یا چه کاری انجام می دهید.

آیا پوشیدن لباس مخصوص کاهش وزن در لاغری موثر است ؟

برخی از لباس های مخصوص چربی سوزی از گرما یا سرما برای افزایش سوخت و ساز بدن بهره می برند. برخی از لباس های چربی سوز یا گن ها از فناوری فشرده سازی استفاده می کنند و سپس برخی از مارک های لباس ورزشی لاغری باعث تسهیل در انجام حرکت های ورزشی می شوند ، بنابراین شما می توانید با فعالیت بدنی کالری بیشتری بسوزانید.

متأسفانه ، همه لباسهای چربی سوز نتایج قابل توجهی ندارند.

بنابراین قبل از اینکه به مرکز خرید یا خرید آنلاین بروید ، از این راهنما استفاده کنید تا بفهمید کدام لباس به شما در چربی سوزی بیشتر کمک می کند و چه لباس هایی فقط جیب شما را خالی می کنند.

چه لباسی برای کاهش وزن بپوشیم ؟

اگر می خواهید لاغر شوید و برای حفظ انگیزه خود تلاش می کنید ، وقت آن است که کمد لباس خود را به روز کنید. چرا؟ زیرا اگر احساس بدی نسبت به بدن خود نداشته باشید ، به سختی کار در کاهش وزن متعهد نخواهید ماند. پس چرا نباید برای چیزی که باعث می شود جسم و روح شما افسانه ای شود سرمایه گذاری نکنید؟

پوشیدن لباس مخصوص کاهش وزن همچنین می تواند باعث تقویت همزمان انگیزه ، اعتماد به نفس و لاغری شود.

لباس مخصوص کاهش وزن

اعتماد بنفس داشته باشید و در محل کار کالری بسوزانید!

لباسی که در محل کار می پوشید نیز می تواند تاثیر زیادی در میزان کالری سوزانده شده در روز داشته باشد. در حقیقت ، یکی از بهترین راه های کاهش وزن در محل کار استفاده از سبک های لوکس و اسپرت است که به شما الهام می دهد تا از چارچوب خود خارج شوید و تحرک بیشتری داشته باشید.

مطمئنا نمی توانید لباس های ورزشی خود را در محل کار بپوشید. اما به لطف مارک های متنوع لباس چربی سوز دیگر نیازی به این کار نیست. این لباس ها برای کمک به زنان در هر اندازه ای طراحی شده و با پوشیدن آن احساس اعتماد به نفس و زیبایی می کنند.

لباس مخصوص کاهش وزن که متابولیسم بدن را افزایش می دهند.

لباس روزانه شما همچنین می تواند با داشتن طرحی برای تسهیل در حرکت ، به افزایش متابولیسم کمک کند. این قابلیت ترموژنز فعالیت غیر ورزشی (NEAT) نامیده می شود و می تواند هر روز صدها کالری اضافه کند.

بنابراین کدام مارک ها می توانند به شما در تقویت سوخت و ساز بدن کمک کنند؟ بسیاری از سبک های ورزشی را می توانید در فروشگاه هایی مختلف پیدا کنید.

حتما بخوانید :   ۱۵ ورزش برای لاغری شکم و پهلو در سال ۲۰۲۰ به گفته مربیان شخصی

کفش هایی که تعداد قدم های شما را افزایش می دهد ؟

اگر واقعاً در تمام روز چربی سوزی و کالری سوزی جدی دارید ، کفش های مناسب بپوشید که به شما کمک می کند تعداد گام های روزانه خود را افزایش دهید. کفش های خوب حتی می توانند به شما کمک کنند تا وضعیت بدن خود را برای سهولت در کاهش وزن تغییر دهید. اما نگران نباشید ، این بدان معنا نیست که شما باید کفش های ارتوپدی مادربزرگ خود را بپوشید.

تاثیر کفش در چربی سوزی

لباس لاغری ورزشی برای ایجاد انگیزه در شما

آیا شما به نحوه لباس پوشیدن در سالن ورزشی اهمیت می دهید؟ لباس ورزشی زیبا سنگ بنای کمد چربی سوز است. چرا؟ زیرا اگر در بدنسازی احساس خوبی در مورد بدن خود دارید ، احتمالاً بیشتر اوقات به باشگاه می روید ، مدت بیشتری آنجا می مانید و وقتی حضور دارید به همان سختی که نیاز دارید کار می کنید. کمد لباس عالی می تواند اعتماد به نفس شما را تقویت کرده و انگیزه شما را برای کاهش وزن حفظ کند.

اما یافتن لباس ورزشی که به شما در داشتن احساس خوبی نسبت به بدن کمک کند ، هنگامی که در وزن مطلوب خود نیستید ، انتخاب لباس سخت خواهد بود. برای یافتن لباسی که مناسب شما باشد ، به دنبال لباسی باشید که برای خانم های خیلی لاغر طراحی نشده باشد. لباس زیبا و مناسب به شما کمک می کند وقتی در باشگاه مقابل آینه هستید ، احساس خوبی داشته باشید.

پوشیدن گن ساعت شنی برای لاغری

گن ساعت شنی محبوبیت فوق العاده ای دارند. طبق گزارشات افراد مشهوری مانند جسیکا آلبا ، کیم کارداشیان از گن لاغری برای لاغر شدن و داشتن اندام ساعت شنی استفاده می کنند. برنامه های رژیم غذایی که با گن ساعت شنی در روزنامه ها و اینترنت تبلیغ می کنند مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به کاهش وزن شده است .

حتما بخوانید :  راهنمای خرید گن ساعت شنی اصل کلمبیا

اما فقط پوشیدن گن باعث لاغری نمی شود. در حالی که راههای دیگری وجود دارد که در واقع در کاهش وزن موثر باشد. بنابراین اگر وسوسه شدید که از گن ساعت شنی برای کاهش وزن استفاده کنید ، از یک برنامه رژیم غذایی حتما در کنار آن استفاده کنید که مبتنی بر روش های علمی باشد و می تونید نتیجه آن را روی بدن خود مشاهده کنید.

گن ساعت شنی اصل کلمبیا

خرید گن ساعت شنی اصل کلمبیا

استفاده از شلوارک لاغری برای چربی سوزی با گرما

برخی از افراد رژیم درمان از شلوارک لاغری برای چربی سوزی و کالری سوزی استفاده می کنند. مارک هایی مانند شلوارک لاغری هات شیپر که پوشیدن آنها در هنگام ورزش می تواند به شما در افزایش سوخت و ساز بدن کمک کند. تئوری آنها این است که شلوار برای افزایش روند کاهش وزن به افزایش دمای بدن کمک می کند. به طور خلاصه ، استفاده از شلوارک لاغری باعث می شود که برای کاهش وزن میزان تعریق بدن افزایش یابد.

اگرچه افزایش دمای بدن باعث می شود کالری بیشتری بسوزانید ، اما به دلیل پوشیدن شلوارک لاغری ، تفاوت محسوسی در نتایج کاهش وزن مشاهده نخواهید کرد.

گن لاغری از کجا بخریم ؟ 

تب گیر، نمایندگی فروش گن فاجات Fajate کلمبیا مرکز خرید انواع  گن لاغری  و زیبایی با گارانتی اصالت کالا

استفاده از سرما برای لاغری

در حالی که برخی از افراد دمای بدن خود را برای سوزاندن چربی افزایش می دهند ، برخی دیگر سعی می کنند چربی را با محصولی مانند شلوارک منجمد کننده از بین ببرند. سازندگان این سیستم لاغری محبوب می گویند اگر چربی را به طور منظم یخ بزنید ، می تواند از بدن خارج شود.

متأسفانه ، من سیستم لاغری Cool Shapes را امتحان کردم و نتیجه مثبتی نگرفتم. من به اندازه توصیه شده از محصول استفاده نکردم ، اما برخی شواهد علمی پیدا کردم که باعث شد به این نتیجه برسم که ناراحتی ناشی از انجماد چربی ارزش آن را ندارد. روش های تایید شده ای برای از بین بردن چربی وجود دارد ، اما من احساس نمی کنم که تکنولوژی سرما یکی از آنها باشد.

استفاده از سرما برای لاغری

استفاده از جلیقه های سرد برای کاهش وزن

برخی از رژیم درمان ها از جلیقه سرد به عنوان لباس مخصوص کاهش وزن استفاده می کنند. چندین محصول از جمله جلیقه کاهش وزن شانه سرد و سوزاندن چربی خنک وجود دارد. تئوری این لباس ها برای از دست دادن چربی این است که دمای سرما به فعال شدن چربی قهوه ای کمک می کند تا متابولیسم بدن شما تقویت شود.

با این حال ، مشکل این است که دانش واقعی فعال سازی چربی قهوه ای هنوز در مراحل اولیه است.

متخصصانی که در حال مطالعه چربی قهوه ای هستند حتی اعتقاد ندارند که فعال سازی چربی قهوه ای لزوما به افراد کمک می کند که معمولا وزن کم کنند.

لوازمی که به شما در سوزاندن چربی کمک می کند

البته هیچ قفسه چربی سوزی بدون لوازم جانبی کامل نیست. بنابراین بهترین لوازم جانبی برای کمک به سوزاندن کالری بیشتر چیست؟ اگر بر میزان فعالیت خود نظارت داشته باشید یا از برنامه های کاربردی کاهش وزن استفاده کنید بهتر می توانید پیشرفت کاهش وزن خود را پیگیری کنید.

برخی اپ ها وجود دارند که برای کاهش وزن بهتر هستند ، اما بهترین مدل برای شما مدلی است که استفاده خواهید کرد. بنابراین قبل از استفاده یا خرید مطمئن شوید که سازگاری و سهولت استفاده از آنها را روی موبایل خود بررسی کرده اید.

اما به یاد داشته باشید ، فقط استفاده از اپ ها باعث لاغر شدن شما نمی شود. بسیاری از خریداران هزینه های زیادی را صرف دستگاه می کنند و سپس از آن به صورت نادرست استفاده می کنند. اطمینان حاصل کنید که از برنامه خود برای بهره بردن از بهترین مزایای کاهش وزن به روش صحیح استفاده کرده اید و استفاده از لباس مخصوص کاهش وزن را فراموش نکنید.

source : Clothes that help you lose weight