جراحی زیبایی شکم

امروزه افراد زیادی از چربی اضافی در ناحیه شکم رنج می برند.حتی بسیاری از افراد با ورزش کردن و رژیم های غذایی مختلف نمی توانند به اندام ایده آل خود برسند برای کوچک کردن شکم و داشتن اندامی خوش فرم  انواع روش های عمل جراحی زیبایی وجود دارد. . روش های جراحی زیبایی شکم شامل لیپوساکشن,  ابدو مینوپلاستی, لیپوماتیک, و لیپولیزر است که در ادامه به آن پرداخته شده است. لازم به ذکر است که بعد از عمل جراحی زیبایی شکم پوشیدن گن اهمیت زیادی دارد.

جراحی زیبایی شکم

جراحی زیبایی لیپوماتیک

لیپوماتیک یکی از روش های نوین و جدید پیکر تراشی است که نسبت به روش لیپوساکشن جایگاه ویژه ای دارد. این روش کاملا بی خطر و ایمن است و بدون درد و خونریزی انجام می شود. عمل زیبایی شکم لیپوماتیک برای افرادی مناسب است که دارای شکمی بزرگ و بد شکل و چربی موضعی در ناحیه پهلو, بازو و شکم هستند. در این روش با استفاده از یک میله فلزی کلیه چربی های اضافی تخلیه شده و امکان تزریق آن به نواحی دیگر بدن از جمله سینه و باسن برای حجیم شدن آنها وجود دارد. برای انجام عمل زیبایی شکم لیپوماتیک در ناحیه موردنظر دو سوراخ به اندازه ۲ الی ۵ میلیمتر ایجاد می شود و لوله ها از طریق آن وارد بافت چربی شده و با استفاده از ضربه سلول های چربی تخریب می شود و با استفاده از مکش کلیه چربی ها تخلیه می شود. خوشبختانه در این روش برخلاف روش های قدیمی عوارضی مانند سوختگی و یا نکروز پوست وجود ندارد. بعداز انجام عمل لیپوماتیک شما شاهد کاهش وزن خود و اندامی متناسب و خوش فرم خواهید بود و لازم است که بعد از عمل زیبایی شکم , لازم گن لیپوماتیک برای بهبودی سریعتر پوشیده شود.

حتما بخوانید : عمل لیپوماتیک ؛ مزایا , معایب و روش های انجام آن

جراحی ابدومینوپلاستی شکم

جراحی زیبایی شکم ابدومینوپلاستی برای افرادی کاربرد دارد که در ناحیه شکم دارای افتادگی و انباشت چربی هستند و یا خانم هایی که در اثر چندین زایمان دارای شکمی شل و ترک های پوستی در این ناحیه هستند. در جراحی زیبایی شکم ابدومینوپلاستی همراه با برش و بخیه انجام می شود. در این روش چربی و پوست اضافه برش داده می شود و شکم از قسمت بالای ناف به سمت زیر شکم کشیده و جمع می شود. در ابدومینوپلاستی علاوه بر حذف چربی های اضافه ترمیم ماهیچه های آسیب دیده شکم نیز انجام می شود و شما شاهد شکمی تخت و خوش فرم خواهید بود و جای برش به مرور زمان محو می شود.

جراحی آبدومینوپلاستی شکم

جراحی لیپولیز

جراحی زیبایی شکم  لیپولیزر که به لیپولیز نیز شهرت دارد با استفاده از امواج لیزر سلول های چربی سوزانده و ذوب می شوند. این روش برای افرادی که انباشت چربی زیادی دارند توصیه نمی شود. برای چربی های موضعی ران ها, شکم, پهلو, غبغب و بازو بسیار مناسب است. در روش لیپولیز چربی های ذوب شده به صورت مایع از بدن تخلیه شده و قابل تزریق به نواحی دیگر بدن نمی باشد. افرادی که از این روش استفاده می کنند نه تنها چربی زیادی از دست می دهند بلکه پوست ناحیه موردنظر را صاف و کشیده می کند.پس می توان گفت در رفع افتادگی پوست نیز بسیار موثر عمل می کند. استفاده از گن لاغری در تناسب اندام بسیار موثر است.

حتما بخوانید : لیپولیز ؛ روش انجام , عوارض و مزایای آن

جراحی لیپوساکشن شکم

لیپوساکشن یکی از روش های قدیمی تخلیه چربی است و عملکردی مشابه لیپوماتیک دارد ولی با این تفاوت که در جراحی لیپوساکشن بافت چربی حرارت می بیند و از طریق مکنده از بدن خارج می شود. استفاده از  گن لیپوساکشن نیز در تناسب اندام بسیار موثر است.

لیپوماتیک یا ابدومینوپلاستی؟

جراحی های زیبایی شکم برای افرادی مناسب است که کلا از رژیم غذایی و فعالیت های ورزشی برای کاهش وزن ناامید شده باشند. جراحی های شکم لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی تفاوت هایی با هم دارند و با توجه به شکل اندام شما می توانند کارایی متفاوتی در تناسب اندام داشته باشند و به شما برای رسیدن به اندامی متناسب کمک کنند.

لیپوماتیک

لیپوماتیک یا لیپولیز؟

لیپوماتیک یا لیپوساکشن؟

تاثیر گن در بعد از عمل جراحی زیبایی شکم

با برداشتن چربی اضافی بدن به جای آن یک فضای خالی زیر پوست ایجاد می شود و امکان تجمع خونابه ها و مایعات در زیر پوست وجود دارد بنابراین مراقبت های بعد از عمل جراحی زیبایی شکم از اهمیت زیادی دارد. گن فاجات اصل کلمبیا با داشتن الیاف ویول تکست از تخصصی ترین برندهای تولید گن می باشد. برای بهبود سریعتر و دادن شکل دلخواه به بدن بعد از عمل جراحی شکم استفاده از گن های بعد از جراحی اهمیت زیادی دارد. که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فروشگاه اینترنتی تبگیر نمایندگی گن فاجاتFajate کلمبیا می تواند در مراقبت های بعد از عمل جراحی زیبایی شکم  گن های متناسب با هر نوع عمل لیپوماتیک و یا ابدومینوپلاستی را برای شما ارسال کند. برای آگاهی از تاثیر گن ها بعد از عمل  جراحی می توانید مقاله هر آنچه درباره گن های پس از جراحی را مطالعه کنید.

کاهش تورم و بهبودی سریعتر با خرید گن بعد از جراحی

تب گیر، نمایندگی فروش گن فاجات Fajate کلمبیا مرکز خرید انواع گن بعد از جراحی زیبایی و گن لاغری اصل با گارانتی اصالت کالا

حاملگی بعد از عمل جراحی زیبایی شکم

طبق نظر پزشکان بارداری بعد از عمل جراحی شکم بارداری بلامانع است ولی در رابطه با عمل جراحی ابدومینوپلاستی محدودیت هایی وجود دارد و بهتر است بعد از بارداری عمل زیبایی ابدومینوپلاستی انجام شود چراکه بعد از بارداری در ناحیه شکم حالت افتادگی ایجاد می شود و دوباره نیاز به عمل زیبایی شکم هست و همچنین با عمل ابدومینوپلاستی شکم کشیده می شود و دیواره آن بهم دوخته می شود و می تواند در رشد جنین ایجاد اختلال کند.

بارداری و عمل زیبایی شکم

اما برعکس عمل لیپوماتیک باعث لیفت پوست می شود و احتمال افتادگی پوست بعد از بارداری کاهش می یابد و برش طولانی بر روی پوست ایجاد نمی شود و بعد از لیپوماتیک افراد می توانند به راحتی بادار شوند ولی در کل توصیه می شود برای خوش فرم بودن شکم بهتر است عمل جراحی زیبایی شکم بعد از بارداری انجام شود. در بیماران حامله می توان از گن بارداری استفاده کرد که از افتادگی شکم و ترک خوردگی پوست در حد زیادی جلوگیری خواهد کرد.

حتما بخوانید : چگونه می توان از ترک های پوستی خلاص شد ؟

انواع روش های لیفت شکم

کاهش وزن در بسیاری از افراد باعث می شود که پوست در ناحیه شکم , بازو و ران شل و افتاده شود. عمل لیفت برای زیبایی ظاهری و کشیدن پوست اندام تاثیر زیادی دارد و امروزه عمل لیفت شکم خواهان زیادی دارد. روش های مختلفی برای کشیدن پوست شکم وجود دارد شامل:

لیفت شکم با لیزر

لیفت شکم با لیزر برای افرادی کاربرد دارد که چین و چروک کمی بر روی پوست شکم خود داشته باشند. اشعه لیزر به لایه های عمقی شکم نفوذ کرده و باعث گرم شدن آن می شود و با تحریک کلاژن سازی در بافت های ناحیه شکم چین و چروک ها برطرف می شوند. لیزر برای لیفت شکم یک روش غیر تهاجمی است و هیچ جای زخمی بر جای نمی گذارد. برای برداشتن چربی های انباشته شده از لیپوماتیک به صورت ترکیبی با لیزر استفاده می شود.

لیفت شکم با نخ

لیفتینگ با نخ بیشتر برای نواحی صورت به کاربرده می شود و استفاده از نخ لیفتینگ برای شکم یک روش غیر متداول است. لیفت شکم با نخ یک روش غیر تهاجمی است که تنها پوست شکم کشیده می شود و تاحدودی افتادگی آن برطرف می شود. در این روش در نواحی موردنظر چند برش کوچک با استفاده از سوزن ایجاد می شود و نخ لیفتینگ با استفاده از این برش ها در زیر پوست کاشته می شود . این نخ ها خاصیت کلاژن سازی دارند و پوست بعد از مدتی شروع به کلاژن سازی می کند و در نهایت پوست شکم کشیده و صاف می شود.

مینی لیفت شکم

مینی لیفت شکم همان جراحی ابدومینوپلاستی است اما با این تفاوت که برای افرادی کاربرد دارد که با استفاده از رژیم های سخت و تمرینات ورزشی چربی های ناحیه شکم را از دست داده اند اما پوست شکم افتاده و آویزان شده است. در این روش از عمل مینی تامی تاک می توان بهره برد. در این روش در قسمت تحتانی زیر شکم برش ایجاد می شود سپس بافت چربی و پوست اضافه برداشته می شود و بعد از ترمیم بافت ناحیه شکم در نهایت شکمی صاف و خوش فرم خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *