زنجبیل برای لاغری

زنجبیل برای لاغری و ۳ ترکیب فوق العاده با زنجبیل برای کاهش وزن

ادبیات پزشکی نشان می دهد که زنجبیل می تواند همراه با یک رژیم غذایی سالم و ورزش برای رسیدن به وزن سالم به شما کمک کند. هنگامی که هدف از کاهش وزن است ، زنجبیل به طور معمول با مواد دیگر ترکیب می شود.

نحوه استفاده از زنجبیل برای کاهش وزن ، محدودیت های تأثیر آن در لاغری و بهترین ترکیبات با زنجبیل که باید در نظر داشته باشید ، بررسی خواهیم کرد.

حتما بخوانید : رژیم فستینگ متناوب + ۷ نمونه رژیم فستینگ متناوب برای لاغری سریع

چگونه زنجبیل به کاهش وزن کمک می کند ؟

زنجبیل حاوی ترکیباتی به نام های جینجرول و شوگاول است. این ترکیبات هنگام مصرف زنجبیل چندین فعالیت بیولوژیکی را در بدن تحریک می کنند.

تحقیقات نشان می دهد که چاقی می تواند استرس و التهاب ایجاد کند. استرس در اثر آسیب رادیکال های آزاد در بدن ایجاد می شود.

خواص آنتی اکسیدانی زنجبیل به کنترل این رادیکال های آزاد کمک می کند و خواص ضد التهابی آن می تواند با التهاب مقابله کند.

این خواص زنجبیل مستقیماً به اضافه وزن پاسخ نمی دهد ، اما در حالی که تلاش می کنید وزن خود را به یک عدد سالم برسانید , زنجبیل می تواند از آسیب قلبی عروقی و سایر عوارض جانبی اضافه وزن جلوگیری کند.

تحقیقات دیگر نشان می دهد که زنجبیل می تواند در کاهش وزن نیز نقش داشته باشد.

یک مطالعه کوچک نشان داد که مردان دارای اضافه وزن که زنجبیل مصرف می کردند مدت طولانی تری احساس سیری داشتند.

مطالعات انجام شده در مورد فواید کاهش وزن زنجبیل نشان می دهد که زنجبیل تأثیر قابل توجهی بر وزن بدن و چربی شکم دارد.

جینجرول ها فعالیت های بیولوژیکی خاصی را در بدن تحریک می کند. آنها دارای اثر ضد چاقی هستند. به هضم سریع غذا کمک می کند و بدن را تحریک می کند تا غذا را از طریق روده بزرگ هضم کند. منبع معتبر نشان می دهد که جینجرول می تواند سطح قند خون شما را تثبیت کند. ثابت نگه داشتن قند خون می تواند کلید کاهش وزن باشد.

زنجبیل و لیمو ترش برای لاغری

هنگامی که برای کاهش وزن زنجبیل و لیمو را با هم مصرف می کنید ، برای حفظ سلامتی بدن بسیار مفید است. آب لیمو علاوه بر اینکه حاوی مقدار زیادی ویتامین C است ، می تواند در کاهش اشتها موثر باشد.

زنجبیل و لیمو ترش برای لاغری

 

نحوه استفاده از زنجبیل و لیمو برای کاهش وزن

افزودن مقداری لیمو به چای زنجبیل یا نوشیدنی آن می تواند به مصرف مایعات بیشتر کمک کند. همچنین باعث می شود بدن شما هیدراته بماند و احساس سیری طولانی مدتی داشته باشید. همچنین در روند کاهش وزن موثر است.

نوشیدنی سالم زنجبیل و لیموترش را دو یا سه بار در روز بنوشید تا خاصیت آبرسانی و کاهش اشتها در زنجبیل و لیمو را به حداکثر برسانید.

ترکیب سرکه سیب و زنجبیل برای لاغری

سرکه سیب به خودی خود خاصیت کاهش وزن دارد. استفاده از آن به همراه زنجبیل می تواند اثر ضد قند خون و آنتی اکسیدانی هر دو ماده را تقویت کند.

سرکه سیب همچنین پروبیوتیک های قدرتمندی را وارد ترکیب می کند ، که می تواند سلامت روده را هنگام تلاش برای کاهش وزن بهبود بخشد.

حتما بخوانید :  جدیدترین لاغری شکم و پهلو با بهترین و سالم ترین روش لاغری

نحوه استفاده از سرکه سیب و زنجبیل برای کاهش وزن

ساده ترین راه برای دریافت این دو ماده در رژیم غذایی این است که آنها را با هم مخلوط کرده و بنوشید.

می توانید چای زنجبیل را با دم کردن آن در آب داغ آماده کنید و قبل از افزودن سرکه صبر کنید که خنک شود. آبی که خیلی گرم باشد باکتریهای سرکه را از بین می برد و شما اثر پروبیوتیک آن را از دست خواهید داد.

کمی عسل یا مقداری لیمو به ۱ فنجان (۸ اونس) چای دم کرده زنجبیل اضافه کنید ، ۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب را به آن اضافه کنید و بنوشید.

سرکه سیب و زنجبیل برای لاغری

این چای را یک بار در روز ، صبح قبل از غذا بخورید ، تا بیشترین مزیت سرکه سیب را تجربه کنید.

زنجبیل و چای سبز برای کاهش وزن

چای سبز خاصیت لاغری دارد. چای سبز به دلیل شواهدی مبنی بر تسریع در متابولیسم ، یک منبع محبوب در مکمل های کاهش وزن است.

نحوه استفاده از چای سبز و زنجبیل برای لاغری

می توانید زنجبیل ساییده شده را به چای سبز داغ به عنوان راهی برای ترکیب اثرات قدرتمند هر دو ماده اضافه کنید. شما همچنین می توانید یک کیسه چای زنجبیل و یک کیسه چای سبز را با هم استفاده کنید و مقداری آب به آن اضافه کنید تا دم کرده آن خیلی غالب نباشد.

یک یا دو بار در روز بنوشید ، به خاطر داشته باشید که چای سبز حاوی کافئین است.

آب زنجبیل برای کاهش وزن

نوشیدن آب زنجبیل روش دیگری برای استفاده از مزایای کاهش وزن آن است.

برای رقیق شدن و طعم تند زنجبیل خالص باید آن را با مواد دیگر ترکیب کنید. این مواد اضافی – عسل ، آب لیمو و آب – که خاصیت آبرسانی ، آنتی اکسیدانی و تقویت کننده سیستم ایمنی دارند.

آب زنجبیل برای کاهش وزن

 

نحوه استفاده از آب زنجبیل برای کاهش وزن

می توانید آب زنجبیل را در خانه تهیه کنید ، به آن آب لیمو ، عسل یا هر شیرین کننده طبیعی دیگری اضافه کنید.

زنجبیل تازه پوست نشده (تقریبا ۱/۳ پوند را که خرد شده اند) در مخلوط کن به همراه حدود ۱ فنجان آب مخلوط کنید و اگر دوست دارید مخلوط را صافی رد کنید. عصاره زنجبیل به سایر مواد خود اضافه کنید ، با نعنا تزئین کنید و مکعب های یخ را به دلخواه اضافه کنید.

نوشیدن یک یا دو بار در روز به عنوان سرکوب کننده اشتها.

پودر زنجبیل برای کاهش وزن

در مقایسه با زنجبیل تازه ، زنجبیل آسیاب شده خشک (پودر زنجبیل) مقدار بیشتری از ترکیباتی به نام شوگاول دارد. این ترکیبات می تواند خاصیت مبارزه با سرطان و ضد التهابی داشته باشند.

نحوه استفاده از پودر زنجبیل

می توانید پودر زنجبیل را به شکل کپسول مصرف کنید یا آن را در آب مخلوط کنید تا یک نوشیدنی پودر زنجبیل درست کنید. همچنین می توانید روی غذای خود پودر زنجبیل بپاشید.

مصرف یک قاشق غذاخوری پودر زنجبیل در حالت خام ممکن است باعث سو هاضمه شود و طعم آن زیاد باشد.

نحوه استفاده از پودر زنجبیل

 

مزایای زنجبیل برای سلامتی بدن

زنجبیل علاوه بر کمک به روند لاغری ، مزایای سلامتی دیگری نیز دارد ، از جمله:

  • تنظیم کورتیزول (معروف به “هورمون استرس”)
  • حرکات روده ای بیشتر و منظم تر
  • افزایش انرژی
  • کاهش خطر بیماری قلبی
  • بهبود عملکرد حافظه و مغز
  • عملکرد سیستم ایمنی بدن بهبود یافته است.

جدیدترین روش لاغری سریع با مرکز خرید گن لاغری ساعت شنی اصل کلمبیا

تب گیر، نمایندگی فروش گن فاجات Fajate کلمبیا مرکز خرید انواع گن بعد از عمل جراحی زیبایی و لاغری با گارانتی اصالت کالا

موارد احتیاطی هنگام استفاده از زنجبیل برای کاهش وزن

استفاده از زنجبیل کلا برای اکثر افراد برای کاهش وزن بی خطر است. برخی عوارض جانبی مانند یبوست و نفخ شکم را تجربه می کنند.

زنجبیل ممکن است جریان صفرا را از کیسه صفرا افزایش دهد و به همین دلیل پزشکان به افرادی که بیماری کیسه صفرا دارند توصیه می کنند که در مصرف زنجبیل احتیاط کنند.

همچنین در مواردی که درباره استفاده از زنجبیل در دوران بارداری می دانیم یک شکاف وجود دارد ، اگرچه برخی از متخصصان سلامتی زنجبیل را برای حالت تهوع به کسانی که باردار هستند توصیه می کنند. اما در صورت شیردهی یا بارداری ، یا اگر از داروهای رقیق کننده خون (ضد انعقاد) استفاده می کنید قبل از استفاده از زنجبیل با پزشک خود مشورت کنید.

زنجبیل پتانسیل خود را به عنوان ماده ای برای کمک به کاهش وزن نشان داده است. وقتی زنجبیل را همراه با سایر مواد آنتی اکسیدانی ، تثبیت کننده قند خون و ضد التهاب مصرف می کنید ، عدد ترازو به سمت وزن سالم حرکت می کند.

اما زنجبیل به تنهایی نمی تواند اضافه وزن شما را به طور قابل توجهی کاهش دهد . داشتن یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم هنوز هم برای کاهش کلی وزن ضروری است.

در مورد نگرانی هایی خود در مورد اضافه وزن با پزشک صحبت کنید و به یاد داشته باشید که هیچ ماده جادویی وجود ندارد که باعث کاهش وزن شود.