راهنمای خرید گن لاغری مردانه

راهنمای خرید گن لاغری مردانه با بالاترین اثربخشی و راحتی

امروزه ظاهر زیبا یک امر ضروری است و این قانون فقط در مورد خانم ها صدق نمی کند، بلکه مردان نیز این نگرانی را دارند که زیبا به نظر برسند. رژیم طاقت فرسا و ورزش تنها راه دستیابی به این هدف نیست و این روش ها اغلب با عوارض جانبی زیادی همراه است که در درازمدت می تواند به سلامتی آسیب برساند.

خوشبختانه امروزه افراد می‌تواند از گن های لاغری استفاده کنند که به گونه ای طراحی شده اند که نواحی اضافی بدن مانند شکم را بپوشاند و قسمت سینه‌ آنها را تراشیده و زیبا نشان دهد. محبوبیت این گن های لاغری مردانه انقلابی در بین مردان در هر سنی ایجاد کرده است. برای آشنایی با راهنمای خرید گن مردانه با ما همراه باشید.

مزایای کلیدی پوشیدن گن برای مردان

صرف نظر از شکل و اندام شما، موارد زیر برخی از مزایای کلیدی است که ” بهترین گن لاغری مردانه ” ارائه می دهد.

افزایش اعتماد به نفس

معمولا پوشیدن گن لاغری کار دشواری است، اما به محض پوشیدن و زیبا و خوش فرم به نظر رسیدن اندام ، بلافاصله تصور شما از خودتان تغییر می کند و بدون توجه به شرایط موجود اعتماد به نفس شما افزایش می یابد.

بهبود وضعیت بدن و پشتیبانی

در حالی که هدف اصلی لباس های فشاری لاغری و فرم دهی است، بسیاری از افراد متوجه شدند که بهترین گن لاغری مردانه گن می تواند به بهبود وضعیت بدن و کاهش فشار روی کمر کمک کند.

انواع گن های لاغری مردانه کدامند ؟

انواع مختلفی از گن مردانه وجود دارد. گن های متفاوتی برای مردان برای نواحی مختلف بدن وجود دارد. معمولا از ترکیب الیاف الاستیک: پلی آمید و اسپندکس و همچنین نئوپرن تشکیل شده است. اما گن های فاجات با داشتن الیاف ویول تکس و خاصیت تنفسی بهترین تجربه پوشیدن گن را برای شما به ارمغان می آورد.

۱- گن جلیقه ای مردانه

از نظر ظاهری، این گن شبیه به جلیقه است. اما مثل جادو با اعمال فشاری ملایم باسن را فرم می دهد و شکم را کوچکتر و سینه ای صاف ایجاد کند. به راحتی می توانید آن را زیر هر لباسی بپوشید. بیشتر در رنگ مشکی یا کاراملی ، با آستین یا بدون آستین موجود است. گن لاغری فاجات معمولا به رنگ کاراملی موجود است و مانند پوست دوم شما عمل می کند.

گن لاغری مردانه فاجات کلمبیا یک پیشنهاد عالی برای آقایانی است که می خواهند در سریعترین حالت ممکن قسمت های اضافه بدن خود را بپوشانند و احساس راحتی بی نظیری را تجربه کنند.

گن لاغری مردانه جلیقه ای

خرید گن لاغری مردانه

تب گیر، نمایندگی فروش گن فاجات Fajate کلمبیا مرکز خرید انواع گن بعد از جراحی زیبایی و گن لاغری اصل با گارانتی اصالت کالا

۲- گن ساعت شنی مردانه

این کمربند شکمی پهن یک فرم دهنده قوی کمر است. به دلیل فرم دهی بالا، شما را لاغرتر نشان می دهد. این گن مردانه معمولا از ترکیب پلی آمید-اسپندکس ساخته شده است که گرمای ناحیه شکم را نیز افزایش می دهد. این گن برای افزایش متابولیسم در نظر گرفته شده است. این کار علاوه بر اثر فرم دهی، چربی های شکم را می سوزاند.

۳- جلیقه سونا

این گن که جلیقه عرق گیر نیز نامیده می شود که دارای زیپ و پشتیبان برای فرم دادن به بدن است. این محصول برای تمرین عضله سازی مناسب است و گرمای بدن را ذخیره می کند، در نتیجه سوزاندن چربی شکم را نیز افزایش می دهد. جلیقه سونا مناسب مردانی است که به ورزش علاقه دارند.

۴- گن لاغری ران مردانه

گن شلوارکی با کمربندی بلند و شلوارک محکم که به راحتی پوشیده می شود. این گن شلوارکی مردانه فاجات از بیرون قابل مشاهده نیست. به راحتی می توانید آن را زیر پیراهن و شلوار جین خود بپوشید تا دور کمرتان باریک تر به نظر برسد.

گن شلوارکی مردانه

۵- فرم دهنده باسن

بسیاری از مردان می خواهند ناحیه باسن آنها حجم بیشتری داشته باشند. استفاده از پدهای حجم دهنده می تواند به فرم دهی و حجم باسن شما کمک کند.

نکات لازم راهنمای خرید گن لاغری مردانه

از آنجایی که خرید گن لاغری مردانه یک روند جدید است، بیشتر مردان در خرید گن چندان تجربه ای ندارند. برای خرید گن لاغری مردانه به نکات زیر توجه کنید :

۱- هدف : مردان باید هدف خود را برای استفاده از گن لاغری مشخص کنند. آنها به دنبال هدف قرار دادن چه قسمت هایی از بدن هستند؟ آنها چه انتظاری از گن دارند؟ اینها سوالاتی هستند که باید قبل از خرید هر گونه گن لاغری به آن توجه کنید.

۲- نوع : بعد از تعیین هدف استفاده از گن لاغری ، باید نوع گن لاغری مورد استفاده را تعیین کنید. برای کسانی که قسمت های میانی بزرگی دارند، ممکن است بخواهند گن لاغری جلیقه ای را امتحان کنند، در حالی که افراد به دنبال لاغری ران هستند ممکن است بخواهند گن شلوارکی را امتحان کنند.

۳- سایز : مانند سایز بندی سایر گن های لاغری، مردان نیز باید از اندازه مناسب گن خود اطمینان حاصل کنند. نمودارهای زیادی به صورت آنلاین موجود است که می تواند به تعیین اندازه مناسب کمک کند.

۴- راحتی : راحتی یک نکته کلیدی است که هنگام استفاده ازگن لاغری اهمیت زیادی دارد. پوشیدن گن لاغری برای چندین ساعت در روز می تواند ناراحت کننده باشد اگر فرد در آن احساس راحتی نداشته باشد.

نکته بعدی که باید در نظر بگیرید سطح پشتیبانی است. مردانی که شکم بزرگی دارند باید کمربند لاغری انتخاب کنند، زیرا آنها بیشترین تاثیر را برای پوشاندن شکم دارند. کسانی که فقط به دنبال خطوط صاف و برآمدگی در امتداد تنه هستند، باید گن لاغری جلیقه ای بخرند. برای نواحی ران و باسن می توانید از گن شلوارکی مردانه استفاده کنید.

تاثیر گن لاغری مردانه

چه سایزی برای گن مردانه مناسب است؟

سایز نرمال برای انتخاب بهترین گن لاغری مردانه اهمیت زیادی دارد. به این امید که لاغرتر به نظر برسید سراغ سایز کوچکتر نروید. سایز کوچکتر فشار زیادی روی پوست وارد می کند و به راحتی پوشیده نمی شود.

تاثیر گن برای لاغری مردان چیست ؟

به دلیل اثر فشاری گن های لاغری ، مردان می‌توانند شکم بزرگ ، باسن  یا ران‌های پهن خود را پنهان کنند. گن شلوارکی مردانه گزینه مناسبی برای لیفت و شکل دهی باسن هستند. از آنجایی که گن های مردانه از زیر لباس قابل تشخیص نیستند ، هر مردی که خواهان شکل دهی اندام خود باشد می تواند با هر لباسی از آن استفاده کنند.

استفاده از گن لاغری برای کدام قسمت بدن مناسب است؟

حوزه اصلی کاربرد گن لاغری مردانه ناحیه لگن و شکم است، جایی که می‌توان چربی های اضافه را مدل سازی کرد. علاوه بر این، گن لاغری ران مردانه برای شلوار و قسمت پشت گن برای تسکین عضلات مناسب است. در اصل، گن لاغری برای هر مردی مناسب است.

مزایای پوشیدن گن لاغری برای مردان

با این حال، نباید انتظار معجزه داشت. تنها می توان چربی های انباشته شده ناحیه شکم ، پهلو ، ران و موارد مشابه را به سرعت پنهان کرد. پدهای حجم دهنده برای مردانی توصیه می شود که خیلی لاغر هستند و می‌خواهند باسنی سفت داشته باشند.

نحوه پوشیدن گن لاغری مردانه چگونه است ؟

گن های لاغری مردانه نسبت به لباس‌های زیر معمولی تنگ‌تر هستند. سایز مناسب بهترین گن لاغری مردانه برای نتیجه مطلوب اهمیت زیادی دارد. به دلیل اثر فشاری گن های لاغری باید نحوه پوشیدن آن را یاد بگیرید.

کاربرد گن مردانه برای لاغری

آیا می توانم هر روز از گن مردانه استفاده کنم؟

جدیدترین فناوری در طراحی گن لاغری مردانه فاجات با داشتن درزهای مسطح و الیاف ویول تکس استفاده از آن را در زندگی روزمره و در مناسبت های خاص راحت می کند. به دلیل داشتن درزهای مسطح، هیچ نقطه فشاری روی پوست وجود ندارد. گن های فشاری را باید همیشه در شب درآورید.

گن لاغری مردانه به گونه ای طراحی شده است که شکل و استایل بدن شما را بهبود می‌بخشند. قسمت های اضافی بدن با فشار ملایم لاغرتر می شوند و اندام جذابی ایجاد می شود. به لطف سازگاری الیاف گن های فاجات با پوست و تنفس، عرق کردن در حین ورزش و تمرینات شدید عضلات مشکلی ندارد. برعکس، گرمای تولید شده توسط گن مردانه به طرز شگفت انگیزی متابولیسم و چربی سوزی در شکم و باسن را تحریک می کند.

گن برای مردانی ایده آل است که به دنبال اندامی خوش فرم هستند. انتخاب  گن لاغری مردانه به آنها کمک می کند تا احساس خوبی داشته باشند و به طرز ماهرانه ای قسمت های اضافی بدن را پنهان می کند.