در روز های اول پس از انجام عمل جراحی زیبایی شکم لیپوساکشن، قبل از ابداع روش تامی سنت لیپوساکشن لازم بود گن بعد از جراحی پوشیده شود که باعث:

  1. کاهش خونریزی بعد از عمل
  2. کاهش التهاب بعد از عمل می شود.

البته روش لیپوساکشن تامی سنت خونریزی را در این روش حذف کرده است.

با روش لیپوساکشن تامی سنت همیشه میزان زیادی مایع در زیر پوست ناحیه ای که ساکشن شده است باقی می ماند و این مایع اضافه در زیر پوست خارش و ادم پوستی ایجاد می کند.

پس در روش لیپوساکشن تامی سنت اثر و مکانیسم گن های فشاری مخصوص پس از جراحی بسته به این است که آیا محل لیپوساکشن با بخیه بسته شده باشد یا نه؟

در روش جدیدتر که محل لیپوساکشن بخیه زده نمی شود لازم است گن های فشاری مخصوص پس از جراحی به مدت چندین روز پوشیده شود تا مایع اضافه سریع تر از طریق محل های برش خارج شود. اما در روش بسته که محل برش های لیپوساکشن با بخیه بسته می شوند و لازم است تا گن های فشاری مخصوص پس از جراحی به مدت چندین هفته پوشیده شوند که باعث دفع مایع اضافه زیر پوستی از طریق سیستم گردش خون می شود.

گردش خون می شود.

مرکز خرید انواع گن بعد از جراحی

تب گیر، نمایندگی فروش گن فاجات Fajate کلمبیا مرکز خرید  انواع گن لاغری با گارانتی اصالت کالا

انواع گن مناسب برای بعد از عمل  جراحی

بیشتر جراحان توصیه می کنند که بیماران یک گن الاستیک فشاری مخصوص را برای مدت زمان مشخص پس از انجام لیپوساکشن بپوشند. این گن های مخصوص به صورتی طراحی شده اند که فشار دائم و متناسب را بر محل هایی که لیپوساکشن شده است وارد می کند. این گن ها معمولا از الیافی به نام لیکرا تشکیل شده اند. این گن ها معمولا در ناحیه شرمگاهی باز هستند و به راحتی امکان مدفوع یا ادرار کردن را به بیمار می دهد بدون نیاز به خارج کردن گن می دهند.

چه مدت زمانی لازم است پس از جراحی گن فشاری مخصوص پوشیده شود؟

مدت زمان لازم برای پوشیدن گن های فشاری بعد از جراحی بستگی به تکنیک جراحی دارد. در روش بسته که برش های لیپوساکشن با بخیه بسته شده باشد، لازم است گن ها به مدت دو تا شش هفته و یا حتی بیشتر پوشیده شود اما در روش لیپوساکشن باز که محل برش های لیپوساکشن باز می ماند، مدت زمان استفاده از گن های فشاری مخصوص جراحی بین سه تا شش روز خواهد بود.

هر آنچه باید درباره گن بعد از جراحی بدانید (قسمت دوم)

به عبارت دیگر لازم است پوشیدن گن های بعد از جراحی ، پس از انجام لیپوساکشن به روش باز، به مدت ۲۴ ساعت پس از پایان ترشحات محل برش ها ادامه یابد؛ به عنوان مثال اگر ترشحات محل برش جراحی بیمار پس از پنج روز تمام شد لازم است بیمار تا ۲۴ ساعت پس از آن، پوشیدن گن را ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *