چگونه لیپوساکشن به روش باز باعث کاهش زمان استفاده از گن های جراحی می شود؟

پس از عمل لیپوساکشن تامی همیشه مقداری مایع در زیر پوست محل عمل باقی خواهد ماند. اگر این مایع در زیر پوست محبوس شود، باعث افزایش تورم و درد می شود. در روش لیپوساکشن باز، چنانچه گن فشاری مناسب پوشیده شود، در طی ۲۴ ساعت اول، اکثر این مایعات خارج خواهد شد و ترمیم و بهبودی سریعتر صورت خواهد گرفت. اما چنانچه جراح محل عمل را با بخیه ببندد این محلول و باقی مانده خون عمل در محل باقی خواهد ماند و التهاب و تورم مدت زمان بیشتری ادامه خواهد داشت. برای رفع این مشکل پوشیدن گن پس از عمل جراحی بسیار موثر است. در بین برندهای متفاوت برندفاجات با دارا بودن الیاف ویول تکس بهترین گزینه در این زمینه است.

چگونه می توان از خونی یا رنگی شدن لباس ها و یا محیط زندگی پس از عمل لیپوساکشن جلوگیری کرد؟

می توان پانسمان های خاص با قابلیت جذب بالا ابتدا روی محل های باز محل لیپوساکشن قرار داد تا ترشحات را بخوبی به خود جذب کند و سپس گن جراحی فشاری مناسبی را روی آن پوشید.

چگونه استفاده کردن از گن پس از جراحی با چند درجه فشاری باعث تسریع در بهبودی بعد از عمل لیپوساکشن می شود؟

در این روش با دو درجه فشاری استفاده می شود به این صورت که در ابتدا از گن با فشار بیشتر استفاده می شود تا ترشحات و محل لیپوساکشن را از محل های باز سریعتر خارج کند و التهاب کمتر شود که معمولا در یک هفته پس از عمل استفاده می شود. در مرحله بعد که ترشحات کاملا تخلیه شده است باید فشار گن پس از جراحی را کاهش داد تا فشار بیش از حد به بیمار تحمیل نشود زیرا فشار بیش از حد در این مرحله، باعث بسته شدن رگ های لنفاوی می شود و باز جذب مایعات و ترشحات باقی مانده بخوبی انجام نمی شود. یک راه آسان برای ایجاد فشار بیشتر پس از عمل لیپوساکشن، پوشیدن دو گن روی هم است که باعث ایجاد فشار بیشتر در هفته اول می شود.

 مرکز خرید انواع گن بعد از جراحی

تب گیر، نمایندگی فروش گن فاجات Fajate کلمبیا مرکز خرید  انواع گن لاغری با گارانتی اصالت کالا

استفاده از گن های جراحی پس از عمل لیپوساکشن چه خطراتی می تواند داشته باشد؟

فشار بیش از حد گن پس از جراحی می تواند باعث تورم شود و چنانچه پس از یک هفته که ترشحات زخم و محل عمل لیپوساکشن کاهش یافت ، همچنان فشار زیاد باشد با مسدود کردن مسیر رگ های لنفاوی باعث اختلال در تخلیه ترشحات و اختلال در روند بهبودی می شود. از ان طرف اگر فشار گن پس از جراحی کمتر از حد لازم باشد، باعث تجمع مایعات و ترشحات در تونل های ایجاد شده در لیپوساکشن و اصطلاحا ایجاد سروما می شود.

استفاده از گن های جراحی بعد از عمل ابدومینوپلاستی چه مزایایی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *