عمل لیپوماتیک چیست؟

اگر از چربی های اضافه بدن خود رنج می برید و همه روش های لاغری و تمرینات ورزشی را امتحان کرده اید و به نتیجه نرسیده اید یکی از گزینه هایی که می تواند به شما کمک کند جراحی زیبایی مانند عمل لیپوماتیک است. برای کلیه قسمت های بدن از جمله ران , بازو و شکم قابل استفاده است. لیپوماتیک یک روش تخلیه چربی است که امروزه طرفداران زیادی دارد .

در این روش با استفاده از ارتعاش و بدون اینکه سلول های چربی تخریب شوند از محل مورد نظر تخلیه می شوند. بنابراین چربی خارج شده قابلیت تزریق به قسمت های دیگر بدن برای حجیم سازی را دارد. در لیپوماتیک سلول های چربی به صورت فیزیکی از بین می روند و هدف از آن تغییر شکل و سایز بدن است.

مزایای عمل لیپوماتیک

عمل لیپوماتیک

حتما بخوانید : عمل زیبایی بدن

روش انجام عمل لیپوماتیک

دستگاه لیپوماتیک مورد تایید FDA است و بسیار دقیق عمل می کند و نسبت به روش های لیپوساکشن و لیپولیز و لیپولیزر برتری دارد. این روش کاملا بی خطر است و به صورت سرپایی و بدن برش و بخیه قابل انجام است. در این روش هوای فشرده از دستگاه لیپوماتیک به میله کانولا وارد می شود و کانولا با ایجاد لرزش های سریع در زیر پوست باعث شکست سلول های چربی می شود و تخلیه آسان آنها می شود .در لیپوماتیک هیچ گونه آسیبی به عروق , اعصاب و بافت عضلانی وارد نمی شود. چربی تخلیه شده در لیپوماتیک کاملا زنده و قابل تزریق به قسمت های دیگر بدن برای حجیم سازی است. به دلیل اینکه در این روش از حرارتی برای تخریب سلول های چربی استفاده نشده است.

برای چه قسمت هایی از لیپوماتیک استفاده می شود؟

از عمل لیپوماتیک برای تغییر سایز و حجم نقطه خاصی از بدن استفاده می شود. در این روش کلیه نواحی بدن که دارای چربی انباشته شده است برداشته می شود. در عمل لیپوماتیک ارتعاش باعث تخلیه چربی با کمترین آسیب از زیر پوست می شود. در نتیجه سایز شکم , پهلو , غبغب و یا بازو کاهش یافته و از چربی تخلیه شده برای خوش فرم کردن سینه و باسن استفاده می شود. انواع لیپوماتیک برای نواحی بدن به شرح زیر است:

کاربرد لیپوماتیک برای قسمت های مختلف بدن

لیپوماتیک شکم و پهلو

انباشته شدن چربی در ناحیه شکم به عوامل مختلفی از جمله سابقه چاقی و لاغری , بارداری و جنسیت بیمار بستگی دارد. لیپوماتیک شکم یکی از روش های موثر برای خلاصی از چربی های انباشته شده شکم است. این عمل با بی حسی تامسنت انجام می شود و فرد در حین عمل هوشیار است و می تواند بدن خود را حرکت دهد. با لیپوماتیک شکم می تواند از چربی های قسمت بالا و پایین شکم به طور همزمان خلاص شد. با این عمل افرادی که شکم بزرگی دارند حجم زیادی چربی از دست می دهند و شکم آنها کوچک و خوش فرم می شود. همچنین افرادی که شکم کوچک باشد با عمل لیپوماتیک شکم آنها صاف و تخت می شود. برای بهبودی سریعتر بعد از عمل لیپوماتیک استفاده از گن مخصوص لیپوماتیک بهترین گزینه است.

لیپوماتیک بازو

عواملی مانند افزایش سن , تجمع چربی و افزایش وزن دلایل شل و آویزان شدن بازو است. این مشکل در خانم ها بیشتر از آقایان است و بهترین راه برای خلاصی از آن عمل لیپوماتیک بازو است. عمل لیپوماتیک افتادگی بازو را برطرف می کند و باعث خوش فرم وزیباتر شدن آن می شود. برای عمل لیپوماتیک بازو ابتدا بررسی های لازم توسط پزشک معالج انجام می شود سپس با استفاده از کانولای مخصوص بازو چربی های اضافه تخلیه شده و با عمل لیفت حجم زیادی از بازو از بین می رود و خوش فرم می شود. عمل لیپوماتیک در یک جلسه ۲ تا ۳ ساعته انجام می شود. برای بهبودی سریعتر بعد از عمل استفاده از گن لیپوماتیک بازو گزینه مناسبی است.

حتما بخوانید : لیفت بازو ( براکیوپلاستی ) بهترین راه برای رفع افتادگی و شلی بازو

لیپوماتیک غبغب چیست؟

داشتن غبغب یا چربی اضافه زیر چانه و ناحیه گردن باعث پیرتر به نظر رسیدن فرد می شود. بنابراین یکی از راه های خلاصی از چربی های انباشته شده در این ناحیه لیپوماتیک غبغب است. این عمل تحت بی حسی موضعی انجام می شود و مدت ۴۵ دقیقه به طول می انجامد. در لیپوماتیک غبغب با استفاده از ویبره سه بعدی ابتدا چربی ها شکسته می شود و سپس توسط لوله های کوچک تخلیه می شود. بعد از لیپوماتیک غبغب استفاده از گن غبغب برای بهبودی سریعتر لازم و ضروری است.

لیپوماتیک غبغب چیست ؟

لیپوماتیک ساق پا

در برخی از افراد حجم زیادی چربی در ناحیه ساق پا انباشته می شود و باعث می شود که ساق پا بزرگتر از سایر قسمت های بدن به نظر برسد. رژیم های غذایی و ورزش در بیشتر موارد نمی تواند به افراد کمک کند یکی از راه های موثر برای خوش فرم کردن پا بهره بردن از لیپوماتیک ساق پا است که جراح با ایجاد برش هایی و استفاده از ابزار مخصوص چربی های ساق پا را تخلیه می کند.لیپوماتیک تحت بیهوشی موضعی انجام می شود و فرد هیچ دردی احساس نمی کند. لازم بذکر است که اگر بعد از عمل لیپوماتیک ساق پا رژیم غذایی خود را رعایت کنید امکان بازگشت چربی بسیار کم است.

لیپوماتیک ران

چاقی ران بسیار آزار دهنده است و به دلیل عواملی همچون بارداری یا سابقه خانوادگی به وجود می آید. خلاصی از چربی های ران کار دشواری است و ممکن است در مواردی رژیم غذایی و ورزش پاسخگو نباشد. بنابراین یکی از روش های متداول که بین مردم محبوبیت زیادی دارد عمل لیپوماتیک ران است . لیپوماتیک ران شامل دو قسمت داخلی و خارجی ران می شود.

اقدامات قبل از انجام لیپوماتیک چه مواردی است؟

اقدامات قبل از لیپوماتیک

قبل از انجام عمل لیپوماتیک انجام نکات زیر ضروری است:

عوارض عمل لیپوماتیک

عمل لیپوماتیک یکی از روش های مطمئن برای از بین بردن چربی های انباشته شده در بدن است. در این روش عوارضی وجود دارد که به آن می پردازیم.

عوارض عمل لیپوماتیک

مراقبت های بعد از عمل لیپوماتیک

مانند هر عمل جراحی مراقبت های بعد از عمل لیپوماتیک از اهمیت زیادی برخوردار است. اگز از جای زخم خروج چربی ها به درستی مراقبت نشود به مکان مناسبی برای رشد باکتری ها تبدیل می شود. بنابراین برای جلوگیری از مشکلات احتمالی به نکات زیر توجه کنید:

تاثیر گن بعد از جراحی در بهبودی بعد از لیپوماتیک

بعد از عمل لیپوماتیک برای خروج خونابه ها و همچنین برای جلوگیری از ورم بعد از عمل لیپوماتیک استفاده از گن مخصوص لیپوماتیک بسیار ضروری است. علاوه براین برای داشتن پوستی صاف بعد از عمل و نداشتن ناهمواری بر روی پوست پوشیدن گن بسیار موثر است. از فواید دیگر گن بعد از جراحی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گن بعد از جراحی

مرکز خرید انواع گن جراحی

تب گیر، نمایندگی فروش گن فاجات Fajate کلمبیا مرکز خرید انواع گن لاغری زیبایی و لاغری با گارانتی اصالت کالا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *