جراحی پلاستیک شکم ابدومینوپلاستی یا تامی تاک کامل یه نوع عمل جراحی زیبایی شکم است که برای تناسب فرم و زیباتر کردن شکم و پهلو در افراد با ویژگی های خاص استفاده می شود . این عمل از عمل لیپوساکشن پیچیده تر است و باید عمل در مقیاس وسیع تری صورت گیرد ولی بازسازی بهتری نسبت به عمل لیپوساکشن انجام میدهد.این عمل جراحی معمولا به افرادی که دارای چربی اضافی و همچنین پوست آویزان در ناحیه شکم هستند پیشنهاد می شود.

حتما بخوانید : ۴ جراحی زیبایی شکم و همه چیر درباره جراحی زیبایی شکم

در فیلم زیر انیمیشن جراحی شکم را و مراحل جراحی پلاستیک شکم برای لاغری و تناسب اندام را می توانید مشاهده کنید. نکته مهم پس از انجام انواع عمل زیبایی این است که فرد با استفاده از گن های پس از جراحی به فرم دهی بهتر و بهبود التهاب کمک کند. جراحی زیبایی شکم ابدومینوپلاستی برای افرادی کاربرد دارد که در ناحیه شکم دارای افتادگی و انباشت چربی هستند و یا خانم هایی که در اثر چندین زایمان دارای شکمی شل و ترک های پوستی در این ناحیه هستند.

مرکز خرید انواع گن بعد از عمل جراحی

تب گیر، نمایندگی فروش گن فاجات Fajate کلمبیا مرکز خرید انواع  گن لاغری  و زیبایی با گارانتی اصالت کالا

در جراحی زیبایی شکم ابدومینوپلاستی همراه با برش و بخیه انجام می شود. در این روش چربی و پوست اضافه برش داده می شود و شکم از قسمت بالای ناف به سمت زیر شکم کشیده و جمع می شود. در ابدومینوپلاستی علاوه بر حذف چربی های اضافه ترمیم ماهیچه های آسیب دیده شکم نیز انجام می شود و شما شاهد شکمی تخت و خوش فرم خواهید بود و جای برش به مرور زمان محو می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *