الیاف ویول تکس گن فاجات

لایه داخلی گن های جراحی و لاغری فاجات از الیاف ویول تکس تشکیل شده است که با تکنولوژی میکروانکپسولاسیون موادی معدنی ، گیاهی و با خاصیت دارویی را در تماس با پوست افراد قرار می دهد و این خاصیت تا حداقل ۲۰ بار بیشتر در گن باقی می ماند.

ویول تکس (viveltex) از چهارماده زیر تشکیل شده است که شامل :

که این چهار ماده در الیاف ویول تکس در کپسول هایی از جنس  بایو پلیمر قرار دارند که این پوشش از آزاد شدن این مواد در زمانی که از گن فاجات استفاده نمی شود جلوگیری می کند. با پوشیدن گن و گرم شدن آن و همچنین تغییر Ph محیط، این کپسول های بایو پلیمر فعال می شوند و چهار ماده مغذی برای پوست را در سطح گن جراحی ، لاغری فاجات آزاد می کنند و در سطح پوست قرار می گیرند.

حتما بخوانید : راهنمای خرید گن لاغری ساعت شنی و تفاوت گن ساعت شنی اصل و تقلبی

مزایای الیاف ویول تکس (viveltex)

  1. باعث ایجاد بوی مطبوع و معطر در گن می شود و از بو گرفتن بدن جلوگیری می کند.
  2. تنظیم چربی سطح پوست در تماس با گن فاجات از طریق ماده کاسماکول ای ام آی
  3. افزایش سوخت و ساز سلولی ، اصلاح جریان خون و لنف ، آب رسانی و غنی سازی پوست در تماس با گن از طریق جلبک دریایی(seaweed)
  4. کاهش اسکار های پوستی پس از جراحی شکم ، کاهش خطوط شکمی در حین بارداری یا چاقی و خاصیت آنتی اکسیدانی در محل های در تماس با گن جراحی، لاغری و زیبایی از طریق ویتامین E.
  5. افزایش اکسیژن رسانی به پوست و تحریک ساخت کلاژن پوستی درمناطق در تماس با گن، و استحکام بیشتر پوست از طریق ماده گیاهی جینکوبیلوبا

بهبودی سریع با گن بعد از جراحی فاجات

تب گیر، نمایندگی فروش گن فاجات Fajate کلمبیا مرکز خرید انواع گن لاغری زیبایی و لاغری با گارانتی اصالت کالا

تمامی گن های فاجات زنانه , مردانه و گن های بعد از عمل جراحی مانند گن لیپوماتیک دارای ویژگی ویول تکس هستنند، که این خاصیت به عنوان یک ویژگی انحصاری کمپانی فاجات به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *